  • Data: 2018-08-21 21:28:51
    Temat: Re: apteczne złudzenie
    Od: Janusz <j...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2018-08-20 o 21:29, sk pisze:
    > Sorry za może mało poważny temat, ale ciekawi mnie czy też takie wrażenie
    mieliście.
    > Geodeta wymierzył dom (prawie 90 m2), przeciągnąłem sznurki i wapnem wysypałem
    linie, gdzie będzie kopany fundament. Spojrzałem z boku i mi to wszystko na jakieś
    klitki wyglądało. Sprawdziłem miarą i wszystko zgodnie z planem.
    > Czy wam też się wasz dom po rozrysowaniu w terenie za mały wydawał? :)

    Tak, normalne zjawisko bo nie ma punktu odniesienia, jak ci postawią
    ściany to zmienisz zdanie, dobrze że dałeś plan, ale ja bym parę rzeczy
    zmienił, po 1 chcesz grzać węglem że masz tak dużą kotłownię? po drugie
    po co ci pralnia przy wejciu gdy masz korytarz niewykorzystany? przy
    wejściu zrób garderobę, kotłownie zmniejsz aż do drzwi zewn i zrób
    ściankę z drzwami, w tym dużym korytarzu zrób pralnię z suszarnią
    będziesz miał dość miejsca, łaczienkę oddziel od kibla i na tej ściance
    powieś dwie umywalki jedną w kiblu drugą w łazience, od strony kibla
    można zrobić wnękę na umywalkę.

    --
    Pozdr
    Janusz