    From: Sebcio <s...@n...net>
    Newsgroups: pl.rec.ogrody
    Subject: Re: areator: reczny czy sandalowy - elektryczny!
    Date: Wed, 29 Apr 2009 09:46:08 +0200

    bluszcz pisze:

    > Pachnie mit to kryptoreklamą. Przecież areator-wertykulator elektryczny
    > Flora to plastik dla naiwnych. Zapycha się po 30 sekundach - chyba, że
    > to model sandałowy - to zwracam honor

    Masz i używasz, czy tylko widzi-Ci-się ? Kupiłem kilka dni temu Florę
    AW1300 za 299PLN w Praktikerze i wertykulowałem nim 300m2 trawnika na
    centymetr wgłąb. Nie miałem żadnych problemów poza tym, że z trawnika
    wywlokłem kilka razy więcej filcu niż trawy z koszenia. Następnie mój
    ojciec zrobił to samo z trawnikiem na swojej działce i jakoś także nie
    miał problemów. Nic się nie nikomu nie zapchało, nic się nie zepsuło.
    Może to i tanie, plastikowe gówno ale nie rozlatuje się po pierwszym
    użyciu a dla kilku zabiegów w roku nie widzę sensu by kupować drogi sprzęt.

    Tzw. areator sandałowy jest dobry dla masochistów. Kupiłem, podeptałem
    kilkanaście metrów kwadratowych i uważam go za "najlepiej" wydane
    dwadzieścia kilka złotych.

    --
    Pozdrawiam,
    Sebcio