  • Data: 2010-01-12 20:31:42
    Temat: Re: awaria hydroforu
    Od: s_13 <s...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

    On 12 Sty, 19:20, "Krzysztof L" <l...@o...pl> wrote:
    > I jeden i drugi jak nie mają klapek na oczach to pomogą.
    > Hydraulik zna się na pompach i ich okablowaniu, na pewno wykryje zwarcie.
    > Najczęściej nie pompa jest przyczyną a instalacja po drodze do studni.
    > Jeszcze kwestia taka, że jeśli wyłącza się bezpiecznik różnicowy to
    > wystarczy zwarcie między zerem a uziemieniem.
    > Piszesz, że wcześniej już był problem.
    > Stawiam na zwarcie uziemienia z zerem.

    sytuacja rozpoznana, jednak pompa :-(, puścił simering i woda
    dostawała się do silnika, jak odkręciłem obudowę, to wylała się
    ciurkiem woda z uzwojeń, nie dziwne zatem, że były przebicia, pompa do
    wymiany, 300 stówki w plecy :-(, a wszystko przez drobne
    zanieczyszczenia, bardzo drobniutki ił przechodził przez filtr studni,
    przez filtr przed hydroforem i powoli zarzynał łożysko i oring,
    podobno dosyć powszechna awaria, zastanawiam się, czy jakaś mała
    pompa głębinowa będzie odporniejsza na te zanieczyszczenia...

    pozdrawiam
    s_13