  • 11. Data: 2017-08-31 10:40:23
    Temat: Re: awaria wody - kto ponosi koszty
    Od: nadir <n...@h...org>

    W dniu 2017-08-31 o 08:51, Łukasz pisze:

    > Tak nie do końca naszą własnością. W umowie mamy że granica utrzymania
    > to licznik, więc raczej do ZGK należy wszystko co przed licznikiem,
    > łącznie z naprawą i konserwacją. Tak ja to interpretuję :)

    No więc sam rozwiązałeś swoje wątpliwości i teraz już wiesz co macie robić.

  • 12. Data: 2017-08-31 12:34:27
    Od: ToMasz <t...@p...fm.com.pl>

    W dniu 31.08.2017 o 10:40, nadir pisze:

    > No więc sam rozwiązałeś swoje wątpliwości i teraz już wiesz co macie robić.
    reasumując (wg mnie) albo wymienili swoją rurkę, a Wy macie płacić, albo
    wymienili Waszą rurkę, ale nie zapytali o zgodę/poinformowali o
    kosztach. sprawa do sądu

    ToMasz

  • 13. Data: 2017-08-31 12:51:39
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu czwartek, 31 sierpnia 2017 12:34:30 UTC+2 użytkownik ToMasz napisał:
    > sprawa do sądu

    Ja bym po prostu zapytał na jakiej podstawie wystawili fakturę. Jeśli nie mają
    zlecenia od wspólnoty na tą robotę to faktury bym nie płacił i niech sobie oni
    kierują sprawę do sądu.

  • 14. Data: 2017-08-31 12:59:45
    Od: ToMasz <t...@p...fm.com.pl>

    W dniu 31.08.2017 o 12:51, Kris pisze:

    > Ja bym po prostu zapytał na jakiej podstawie wystawili fakturę. Jeśli nie mają
    zlecenia od wspólnoty na tą robotę to faktury bym nie płacił i niech sobie oni
    kierują sprawę do sądu.

    ale odpowiedź pisemną na fakturę dajcie. żeby nie było że jest jakiś
    brak dobrej woli

    ToMasz

  • 15. Data: 2017-08-31 23:02:14
    Od: Łukasz <l...@r...pl>

    > Ja bym po prostu zapytał na jakiej podstawie wystawili fakturę. Jeśli nie mają
    zlecenia od wspólnoty na tą robotę to faktury bym nie płacił i niech sobie oni
    kierują sprawę do sądu.

    Niestety faktura została zapłacona.
    Teraz będziemy starali się o zwrot kasy.

    ZGK stoi na stanowisku, że wyrok sądu z czerwca jest dla nich sygnałem
    że to przyłącze jest nasze i naprawili je za nas i za to nas skasowali.

  • 16. Data: 2017-09-01 07:21:17
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu czwartek, 31 sierpnia 2017 23:02:16 UTC+2 użytkownik Łukasz napisał:

    > Niestety faktura została zapłacona.
    > Teraz będziemy starali się o zwrot kasy.

    To administrator zapłacił bez zgody zarządu/wspólnoty?

    > ZGK stoi na stanowisku, że wyrok sądu z czerwca jest dla nich sygnałem
    > że to przyłącze jest nasze i naprawili je za nas i za to nas skasowali.

    Pewnie mieli zlecenie od waszego zarządcy

  • 17. Data: 2017-09-01 08:10:52
    Od: ToMasz <t...@p...fm.com.pl>

    W dniu 01.09.2017 o 07:21, Kris pisze:

    > To administrator zapłacił bez zgody zarządu/wspólnoty?

    > Pewnie mieli zlecenie od waszego zarządcy

    no, to zmiana zarządcy też się szykuje.
    ToMasz

  • 18. Data: 2017-09-01 10:04:08
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu czwartek, 31 sierpnia 2017 23:02:16 UTC+2 użytkownik Łukasz napisał:

    > ZGK stoi na stanowisku, że wyrok sądu z czerwca jest dla nich sygnałem
    > że to przyłącze jest nasze i naprawili je za nas i za to nas skasowali.

    Musicie uważać bo jednym razem ekipa z ZGK wpadnie wam do chaty wężyki pod
    zlewozmywakiem wymieniać;)