  • 11. Data: 2011-07-23 19:23:01
    Temat: Re: bateria z teromstatem
    Od: quent <x...@x...com>

    Wszystko fajnie ale nie za tę (sic!) cenę ;-)

    --
    Pozdr.
    www.elipsa.info

  • 12. Data: 2011-07-23 21:21:40
    Od: "Maniek4" <r...@l...pl>

    Użytkownik "ŁC" <a...@r...to> napisał w wiadomości

    > Z servo-drive to rzekłbym, że trochę i owszem ;-)

    A co to jest ten servo-drive?

    Pozdro.. TK

  • 13. Data: 2011-07-23 21:46:42
    Od: "Maniek4" <r...@l...pl>

    > Wszystko fajnie ale nie za tę (sic!) cenę ;-)

    To jest kwestia wyboru pewnych rzecz jasna rozwiazan ale i firm oferujacych
    pewne standardy. Dla przykladu za szuflacy Bluma nie zaplacilem wiecej jak
    za realizacje kuchni w innej firmie, ale w jakims tam standardzie taniosci.
    Za Bluma chcieli po 200zl doplaty do kazdej szuflady. I tak z powiedzmy 14
    tys. szybko robilo sie 17 tys. To samo zrobilem w innej firmie za 14 tys.
    ale na Blumie, bo nie pitola sie z pierdolami w stylu skrzynka na
    prowadnicach. Maja gdzies jezdzenie na poprawki, wyrwane wkrety i
    narzekania, ze dno nie wytrzymalo, albo prowadnice skrzypia. Po prostu
    ludzie mysla, ze czas na poprawki tez kosztuje. Gdybym mial dolozyc
    kolejnych pare tysi to rzeczywiscie troche bym sie zastanawial. W miare
    korzystania jednak widze spore zalety tych systemow ktorych bylo mi brak
    przez cale dotychczasowe zycie jak sie okazalo. Dopiero teraz wiem czym jest
    szuflada. W praktyce prawie nie mam szafek z drzwiami, bo talerze, garnki i
    reszte klamotow spokojnie mozna trzymac w szufladach szerokosci 90cm ktore
    wysuwaja sie cale do tylnej scianki. Taka szuflada to pol szafki na
    wysokosci kolan do ktorej ma sie dostep w calej jej powierzchni podstawy.
    Nie siegam rekoma w zapadle czeluscie by wyjac to co mnie interesuje w
    drugim rzedzie, tylko mam on-line. By zamknac pchne lekko kolanem i nawet
    nie sprawdzam czy sie zamknelo. To naprawde nie jest snobizm. To samo Cargo,
    cala szafa na wierzchu. Na dobra sprawe mozna zrobic kuchnie z samych Cargo
    i paru szuflad. Uzytkowo nic wiecej nie potrzeba. Pytanie co dla kogo jest
    wazne?
    A deska kiblowa? No jest nieco drozsza, moze wiecej jak nieco, ale pykne
    palcem i wiem, ze zamkniete. Wbrew pozorom nie robi sie tego dla sasiadow
    tylko dla siebie. Po jednym dniu korzystania docenia sie te z pozoru zbytki
    laski. Po roku doswiadczen nie chce czegos innego. Te dwie stowy wyda sie na
    byle impreze przy grillu i nie szkoda, a deska na kiblu to buractwo. Wole
    byc burakiem.

    Pozdro.. TK

  • 14. Data: 2011-07-24 06:39:16
    Od: quent <x...@x...com>

    On 2011-07-23 23:46, Maniek4 wrote:
> [...]
    > byle impreze przy grillu i nie szkoda, a deska na kiblu to buractwo. Wole

    Ależ wszystko jasne, luksus kosztuje i szybko się do niego
    przyzwyczajamy. Pomijam snobizm.
    Postawiles bardzo dobre pytanie - co dla kogo jest wazne.
    Ale tez - ile jest to dla niego warte.
    Ja z wiekiem kommpletnie trace zainteresowanie wszelkimi duperelami.
    Z Twojego przykladu - wole wydac na impreze niz na opadajaca deske.

  • 15. Data: 2011-07-24 08:08:34
    Od: "Piotr" <p...@k...net.pl>

> [...]
    > max do 800 , no gora 1000 zł
    >
    > Tylko pytanie jak to dziala i czy potrzebne kiedy mieszkam sam...., dzieci
    > nie mam
    >
    > Czy jesli temp. wody ustawiona jest na np. na 35 stopni to w momencie
    > otworzenia kranu leci od razu taka woda czy zajmuje to np 1,2 czy 15 s ,
    > zanim termostat ustawi sie tak , aby zmieszac odp. wode zimną z cieplą ,
    > aby uzyskac te 35 stopni
    > Chodzi mi glownie o czas.., bo jesli dlugo to szybciej gałką od kranu
    > ustawie sobie odp. temperaturę...
    >
    > Co sądzicię o takich bateriach, warto doplacac parę stów?

    Kup naszą krakowską. Mam już dwa lata przy wannie/prysznicu. Rewelacja! I
    nie daj sobie wmówić że to ma sens tylko gdy masz boiler czy co tam. Masz
    komfort nastawienia sobie ulubionej temperatury i jeśli ktoś w domu odkręci
    zimną/ciepłą wodę gdzieś indziej to conajwyżej poczujesz leciutkie wahnięcie
    temperatury. Komfort jest nie do porównania. I naprawdę nie ma co wydawać
    kasy na jakieś zagraniczne hgw co, nasza z KFA jest równie dobra a o wiele
    tańsza.

    Piotr

  • 16. Data: 2011-07-24 09:02:03
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>

    LUKAS wrote:
> [...]
    > ustawie sobie odp. temperaturę...
    >
    > Co sądzicię o takich bateriach, warto doplacac parę stów?

    imho warto...

    oczywiscie baterie te maja sens w systemie z zasobnikiem cwu.

  • 17. Data: 2011-07-24 09:03:26
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>

    quent wrote:

    > Kurcze, gdyby nie marketoidy to nigdy sam nie wymyslilbym sobie
    > potrzeby posiadania jakiejs termostatycznej baterii, kabin z
    > hydromasazem, wolnoopadającej deski w klozecie itp. dupereli.
    >
    > Za 1500 zl można dziś kupić wzmak AV do kina domowego z DLNA, 4
    > wejsciami HDMI, Ipod i z autokalibracją ;-)

    które to też ci wciekają marketoidzi bo wystarczyły ci wzmacniacz na 4
    tranzystorach i stary kaseciak.

  • 18. Data: 2011-07-24 09:04:10
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>

    Piotr wrote:

> [...]
    > nie do porównania. I naprawdę nie ma co wydawać kasy na jakieś
    > zagraniczne hgw co, nasza z KFA jest równie dobra a o wiele tańsza.

    KFA to kiedyś moż ei było dobre teraz to kompletny chiński szajs

  • 19. Data: 2011-07-24 11:08:58
    Od: quent <x...@x...com>

    On 2011-07-24 11:03, Marek Dyjor wrote:
    > które to też ci wciekają marketoidzi bo wystarczyły ci wzmacniacz na 4
    > tranzystorach i stary kaseciak.

    Ależ mylisz się. Dla mnie to akurat baaardzo niezbędny sprzęt. Tym
    bardziej, że źródlo wszelkich moich multimedii to dysk nas.

    Kaset, płyt cd czy winylowych nie używam, więc kaseciak by mi tylko
    zawadzał.

  • 20. Data: 2011-07-24 11:15:01
    Od: ŁC <a...@r...to>

    Dnia Sat, 23 Jul 2011 23:21:40 +0200, Maniek4 napisał(a):

    > A co to jest ten servo-drive?

    System elektrycznego wspomagania otwierania szuflad. Bardzo sympatyczne,
    acz nietanie.

    --
    ŁC
    Czasami wydaje mi się, że najlepszym dowodem na istnienie gdzieś we