  • Data: 2010-01-11 20:05:46
    Temat: Re: beton i wilgoć
    Od: "Kane" <s...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > niby ten beton jest wodoszczelny,

    "Ten" ? Tzn który beton jest wodoszczelny ? Bo jest "ten" i nie-"ten".

    >więc czy przepuszcza on wilgoć czy nie?:O)

    Przepuszcza - albo i nie ! :)

    > bo niby po co daje się osłonę przeciwwilgociową na findament skoro wody
    > nie przepuszcza?

    Zeby nie przepuszczał ;)

    > jak to w końcu z tym betonem jest?

    JAKIM BETONEM ? Jest beton i beton ;)

    W kazdym razie zwykly beton np b15 bez odpowiednich dodatkow chemicznych,
    slabo lub wcale zawibrowany - spokojnie wode przepuszcza. Porzadnie
    zawibrowany przepuszcza mniej - acz kapilarnie normalnie woda i tak
    przechodzi.

    O ile dobrze pamietam to wodoszczelne (tez sa jakies klasy W,skali nie
    pamietam) robia dopiero od B25 w górę. Przynajmniej tam gdzie brałem beton
    na fundamenty.

    Pozdrawiam

    Kane