  • Data: 2015-02-02 19:28:24
    Temat: Re: blat do łazienki
    Od: krys <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Jarosław Sokołowski wrote:

    > No to moja jest taka, że do działań amatorskich to materiał idealny.
    > Na błędy i wypaczenia nieczuły, dziurę w całym zrobić łatwo, uciąć też.

    Chyba pójdę na kompromis;-) Fundnę sobie po jednej i dechę, i sklejkę

    > A, czyli chodzi o gotową dechę ze sklepu! No to odpada -- bo pewnie
    > z jakiegoś miekkiego drewna, na zwykłe meble do pokoju.

    Ale za to jaka śliczna!

    > Zupełnie nie przypadkiem. Takie małe skrawki, to w cenie opału są,
    > czyli prawie darmo. Obrobić taki łatwo, pokleić też. A że ładnie
    > wygląda, to i sprzedać szybko można. Tyle że w kuchni toto zaraz
    > się rozkleja -- co jest kolejną zaletą, bo klient zaraz biegnie
    > po nową deskę. Ja w każdym razie wolę kupować bambusowe.

    I tam. Mam taką już parę ładnych lat i nic jej nie dolega.

    > Znajomi mają sosnę wejmutkę. I terakotę w części blatu wklejoną.
    > Tak już trzydzieści lat mają. Sprawdza się. Decha nawet nie jest
    > klejona, tylko z całości.

    Pewnie są gatunki sosny, co się nadają.

    > O taki 'look'? No to nie ma co się zatanawiać.

    Chyba tak, bo jakos więcej przeciwwskazań nie widzę.

    > Można wpakować do źródła i zobaczyć jak na wodę reaguje. Domyślam
    > się że to nie jakieś ogromne powierzchnie.

    Jakieś 2 m.b. będzie.

    > Zalet upatrywać należy
    > nie w cenie materiału, lecz kosztach obróbki. Tu, przy pracy własnej,
    > niewielkich. Z kamieniem będzie podobnie. Kupić kawał granitu, to
    > jeszcze jak cię mogę. Ale obróbka tego twardziela, to już zdrowa
    > kasa. Dlatego lepiej marmur. Marmur może być bardzo tani, nawet w
    > cenie dobrej dechy. A jak ktoś ma w sobie coś michalsko-anielskiego,
    > to i sam obrobi.

    Marmuru do kuchni za nic bym nie chciała. Nawet colę z cytryną strach
    wychlapać...

    J.

    www.kontestacja.com