  • Data: 2017-04-16 21:52:22
    Temat: Re: brama otwierana z dwóch stron - jak najprościej?
    Od: "Adam Sz." <a...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu niedziela, 16 kwietnia 2017 21:28:42 UTC+2 użytkownik Kris napisał:

    > Ja tam nie lubię wydawać jeszcze nie zarobionej kasy więc na mnie teksty typu
    kredyt, leasing czy teraz marketingowe smart plan itp nie działają

    Moze uscisle. Smart/drive plan to nie jest wydawanie niezarobionej kasy.
    To jest swego rodzaju wynajem dlugoterminowy. Placisz wiec nie za splacanie
    samochodu, a za jego wynajem. Pod koniec umowy mozesz sobie to auto kupic
    po cenie rynkowej, tylko ze sie nie oplaca (bo po co?), lepiej oddac
    dilerowi i wziac nowke sztuke :) Juz nie wspomne, ze pod wzgledem podatkowym
    to sie tez kalkuluje duzo bardziej ale nie ma co wywolywac wilka z lasu,
    bo zas sie zacznie "czemu ja nie moge odliczyc vatu a ty mozesz, twoja zona
    jezdzi tym samochodem do fryzjera, a nie do klienta - zginiesz w sztumie":P
    pozdr.

    --
    Adam Sz.