  • Data: 2010-10-21 20:04:23
    Temat: Re: bramofon i dzwonek
    Od: "Plumpi" <p...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    P.S.
    Widzę, że także jesteś z Cz-wy i do tego ze sródmiścia :)
    Kumasz się na sprawach kabelkowo-elektrycznych ?
    Jak nie to mogę Ci to wszystko zrobić jak trzeba za rozsądne pieniądze.
    Pojedziemy do Fonexu i kupimy sprzęt z rabatem dla mnie jako instalatora.
    Zajmuję się właśnie takimi rzeczami jak kompleksowe instalatorstwo w
    budownictwie, włącznie z alarmami, automatyką i CO
    Jeżeli to Cię interesuje to odezwij się na priv.

    p...@o...pl
    Usuń iksa - zabezpieczenie antyspamowe.