  • 1. Data: 2010-10-21 17:27:50
    Temat: bramofon i dzwonek
    Od: "Rafał" <a...@c...nospam.pl>

    Jest brama oddalona od domu jakies 20m. Kable w domu mam przewidziane na
    dole i na pietrze do bramofonu.
    1. jaki bramofon możecie polecic, sprawdzony ( może byc chiński) - czy sa
    takie co maja w domu dwie stacje?
    2. i tak pewnie musi byc jakis dzwonek jeszcze przy drzwiach - myslałem o
    bezprzewodowym ale co możecie polecic żeby baterii w godzine nie zjadło :)

  • 2. Data: 2010-10-21 17:47:46
    Temat: Re: bramofon i dzwonek
    Od: "Plumpi" <p...@o...pl>

    Użytkownik "Rafał" <a...@c...nospam.pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > dole i na pietrze do bramofonu.
    > 1. jaki bramofon możecie polecic, sprawdzony ( może byc chiński) - czy sa

    Kążdy tak podłączysz.

    > 2. i tak pewnie musi byc jakis dzwonek jeszcze przy drzwiach - myslałem o
    > bezprzewodowym ale co możecie polecic żeby baterii w godzine nie zjadło :)

    Czemuś nie podciągnął przewodu do drzwi, kiedy ciągnąłeś do bramy ?
    Mógłbyś zamontować sobie domofon z 2 różnymi sygnałami wywołania jeden dla
    bramy, a drugi dla drzwi.
    Dzwonek bezprzewodowy to jest zło konieczne. Jęzeli tylko możesz połozyć
    przewód zrób przewodowy.

  • 3. Data: 2010-10-21 17:53:16
    Od: "Rafał" <a...@c...nospam.pl>

    przewód do bramy mam położony i na ścianie zewnętrznej mam połaczenie więc
    do drzwi jeszcze da sie dociągnąć ale wtedy chyba trzeba dwa monitory i dwa
    nadajniki-kamery

  • 4. Data: 2010-10-21 19:49:27
    Od: "Plumpi" <p...@o...pl>

    > przewód do bramy mam położony i na ścianie zewnętrznej mam połaczenie więc
    > do drzwi jeszcze da sie dociągnąć ale wtedy chyba trzeba dwa monitory i
    > dwa nadajniki-kamery

    To w końcu co chcesz montować ? Bramofony, videofony, dzwonki ?
    Jeżeli mają być tylko bramofony to one nie mają kamer i przekazują tylko i
    wyłacznie dźwięk. Te można łączyć równolegle bez najmniejszego problemu.
    Jeżeli chcesz mieć videofony przy bramie i przy drzwiach to musisz mieć bazę
    z przełącznikiem kamer.
    Pisałeś o dzwonku przy drzwiach czyli nie o bramofonie czy videofonie lecz o
    dzwonku czyli przycisku.
    Moze napisz konkretniej co gdzie chcesz mieć, jakie i gdzie masz
    wyprowadzone przewody i ilu żyłowe, bo tak to dyskutujemy o różnych
    sprawach. :D

  • 5. Data: 2010-10-21 20:04:23
    Od: "Plumpi" <p...@o...pl>

    P.S.
    Widzę, że także jesteś z Cz-wy i do tego ze sródmiścia :)
    Kumasz się na sprawach kabelkowo-elektrycznych ?
    Jak nie to mogę Ci to wszystko zrobić jak trzeba za rozsądne pieniądze.
    Pojedziemy do Fonexu i kupimy sprzęt z rabatem dla mnie jako instalatora.
    Zajmuję się właśnie takimi rzeczami jak kompleksowe instalatorstwo w
    budownictwie, włącznie z alarmami, automatyką i CO
    Jeżeli to Cię interesuje to odezwij się na priv.

    p...@o...pl
    Usuń iksa - zabezpieczenie antyspamowe.

  • 6. Data: 2010-10-22 05:41:26
    Od: "Rafał" <a...@c...nospam.pl>

    sam sobie zainstaluje a co chce to sam jeszcze nie wiem
    opisałem sytuacje a kable nie sa problemem
    ma byc wideodomofon a dzwonek wyszedł w trakcie ale ju z wiem ze moze byc
    drugi przycisk taki jak w bramie :)

  • 7. Data: 2010-10-22 14:41:00
    Od: "Rafał" <a...@c...nospam.pl>

    a moze byc wideodomofon otwierany telefonem?
    a do tego sterownaie otwieraniem bramy?

  • 8. Data: 2010-10-22 14:59:39
    Od: "Plumpi" <p...@o...pl>

    >a moze byc wideodomofon otwierany telefonem?
    > a do tego sterownaie otwieraniem bramy?

    Bez najmniejszego problemu.
    Dla przykładu realizowałem już instalacje z możliwością rozmowy z osobą przy
    domofonie poprzez telefon komórkowy, z funkacjami alarmu obsługiwanymi
    poprzez telefon GSM, z możliwością nadzoru i sterowania temperaturami CO w
    domu, z możliwością podsłuchu co się dzieje w domu, a nawet z mozliwością
    podglądu z kamer wokół domu czy w domu itp.
    W obecnych czasach mozna zrealizować prawie każdą funkcję, którą sobie
    wymyśli klient. Kwestią jest tylko co chce i za ile :)