  • 1. Data: 2010-10-21 19:10:28
    Temat: Guma do tynku - jaki klej?
    Od: "P" <d...@g...pl>

    Witam

    Znacie jakiś dobry klej który pozwoli porządnie skleić uszczelkę gumową do
    tynku ?

    Th in A

  • 2. Data: 2010-10-21 20:21:55
    Temat: Re: Guma do tynku - jaki klej?
    Od: "Bartek" <bk*n@v.atonet.pl>

    "P" <d...@g...pl> wrote:
    > Witam
    >
    > Znacie jakiś dobry klej który pozwoli porządnie skleić uszczelkę gumową do
    > tynku ?

    Soudal FixAll. Polecam ten klej już któryś raz z kolei. Ja przykleiłem nim
    ściany działowe na poddaszu do wylewki. Trzymają się jak talala :)

    --
    Bartek

  • 3. Data: 2010-10-21 21:13:00
    Od: Marek <m...@g...com>

    On 21 Paź, 21:10, "P" <d...@g...pl> wrote:
    > Witam
    >
    > Znacie jakiś dobry klej który pozwoli porządnie skleić uszczelkę gumową do
    > tynku ?
    >
    > Th in A

    Poliuretanowy.

  • 4. Data: 2010-10-21 23:02:42
    Od: "kogutek" <k...@v...pl>

    > Witam
    >
    > Znacie jakiś dobry klej który pozwoli porządnie skleić uszczelkę gumową do
    > tynku ?
    >
    > Th in A

    Jasne ze znamy. Butapren się nazywa. Żeby dobrze trzymał trzeba przeczytać
    sposób użycia na tubce. I nie kombinować jak koń pod gorę ze swoimi pomysłami na
    sklejenie,tylko się do niego zastosować.