  • 1. Data: 2010-10-22 08:07:38
    Temat: Uzupełnianie izolacji poziomej / iniekcje krystaliczne.
    Od: "CHlorek" <s...@g...pl>

    Wita Grupowiczów.
    Mam stary dom , który w jednym rogu na skutek niedbalstwa poprzednich
    właścicieli ma nieszczelną izolację poziomą. Mury z cegły, fundament z
    cegły.
    POniewaz w gre wchodzą tylko iniekcję krystaliczne - mam pytanie czy ktos
    miał z tym doświadczenie. Albo bliżej - co lepsze - czy np. Ultrament Suchy
    Mur - http://www.ultrament.pl/produkty , czy też kwas krzemowy Isilit -
    http://www.isolit.com.pl/kieselsaure.php ?
    Metody prawie takie same. Różnica w cenie.
    A składu "Suchego Mury" nie znalazłem ..więc może to jest to samo ?

    Pozdrawiam

  • 2. Data: 2010-10-22 10:49:56
    Od: DigTel <a...@g...pl>

    "Suchy mur" to coś na bazie silikatów.
    Bardzo dobry do cegły jest preparat z Mureximu - Trockene Wand
    (Obecnie IP 55, czy coś takiego), oraz z Ceresitu CO81.

    www.osuszaniemuru.pl

  • 3. Data: 2010-10-26 19:56:46
    Od: AL <a...@s...tam>

    CHlorek pisze:
> [...]
    > Metody prawie takie same. Różnica w cenie.
    > A składu "Suchego Mury" nie znalazłem ..więc może to jest to samo ?

    robilem w tym roku (niecale 2m-ce wstecz) przy pomocy Suchego Muru.

    Na wnioski jeszcze za wczesnie - zobaczymy do wiosny (teraz okres mokry
    + wiosna, wiec prawda wyjdzie na wierzch)

    --
    pozdr
    Adam (AL)