  • Data: 2015-06-25 11:51:10
    Temat: Re: budowa altanki - kilka pytan
    Od: "Adam Sz." <a...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu czwartek, 25 czerwca 2015 11:10:03 UTC+2 użytkownik Ergie napisał:

    > To nie ma znaczenia. Jedno ramię przykręcasz do słupa a drugie do belki
    > poziomej. Kątownik "zadba" by tam zawsze był kąt prosty a więc usztywni to
    > łączenie.

    Ah, w glowie mialem taki katownik:

    http://www.e-metalzbyt.pl/public/gfx/zdjecia/T17242.
    jpg

    I kombinowalem gdzie i jak to tam chcesz wcisnac ;)

    > Nie trzeba po dwóch stronach bo płaskownika nie trzeba mocować na przestrzał
    > ale oczywiście na przestrzał jest lepiej.

    Raczej na pewno zrobilbym na przestrzal - znacznie pewniejsze rozwiazanie :)

    Ale jak pisalem nizej - sprawe rozwiazuja nakretki kolpakowe - jak dla mnie
    spoko, wizualnie bedzie OK. Plaskowniki tylko zlicuje z slupami (wyfrezuje
    plyskie rowki) i bedzie cacy :)

    > Rozumiem, że to żart, ale jakby ktoś początkujący to jednak czytał to
    > napiszę - łby wkrętów się zagłębia i wkleja drewniane "koreczki".

    A to juz nudna zabawa :-)

    > 1. Jak przykręcasz płaskownik to nie potrzeba podkładki

    Fakt :)

    > 2. Nakrętka M10 ma 8mm grubości, M12 ma 10mm grubości
    > To co z tym bykiem? :-)

    O nic sie nie zakladalem ani glowy sobie o to ciac nie chcialem;)
    pozdr.

    --
    Adam Sz.