  • Data: 2009-11-17 00:59:11
    Temat: Re: budowa - ogarnięcie wiedzy
    Od: "kiki" <k...@k...net> szukaj wiadomości tego autora

    "Rafał" <a...@c...nospam.pl> wrote in message
    news:hdrftc$9nb$1@nemesis.news.neostrada.pl...
    > hm był projekt ale nie było chętnych do pisania dalszej czesci

    Coś tam się robi :-) Teraz naprawiam wianie ze skosów i będą zdjęcia jak
    poprawnie wykonać.
    Ale problemy są tak wielkie, że opisać ciężko.
    Jak czasem jestem u kogoś na budowie to pokazuje palcem z różnym skutkiem.
    Często jest tak, że jak pokazuje że wylali za wysoko szczyty to mają mnie za
    wariata i inwestorzy i wykonawcy. Nie wiedzą tylko o tym, że za rok czy dwa
    będą mieli kosztowne remonty.