    From: "Jackare" <...@s...de.uk.pl>
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Subject: Re: budowa - ogarnięcie wiedzy
    Date: Tue, 17 Nov 2009 19:16:04 +0100

    Użytkownik "M" <M...@w...pl> napisał w wiadomości
    news:hdudcl$afb$1@node2.news.atman.pl...

    > Jako wykonawca powinieneś się wstydzić za swoich kumpli po fachu zamiast
    > chwalić. Sam fakt, że przywołujesz taki przykład działania jako rzecz
    > normalną świadczy o demoralizacji wykonawców (w tym i ciebie).
    >

    > M.

    Gdzie tu przechwałki - opisuję sytuację jaka miała miejsce. Lubię takich
    wykonawców bo często-gęsto poprawiam po nich robotę i nie są to moi kumple,
    nawet jeżeli robią to samo.... Wyraz "podskakiwali" ma wydźwięk
    humorystyczny.
    Nie wiem skąd wziąłeś ocenę tego jako normę. Po prostu trafili się tacy co
    odpłacili pięknym za nadobne. Jak pisałem inwestorzy też nie byli aniołami.
    Wiem bo tych akurat znam osobiście- rodzice szwagra, rodzina wręcz. Nie
    zmienię świata i ludzkich zachowań.

    Zdziwiłbyś się gdybyś zdał sobie sprawę ilu jest niezrównoważonych
    inwestorów nie wiedzących czego chcą, zmieniających swe decyzje dwa razy
    dziennie w trakcie roboty, robiących coś bez projektu bo tak taniej, bez
    wiedzy za to z przekonaniem że to się da zrobić tak jak im się wydaje,
    mających czyjś czas głęboko w d... Oczywiście nie ma o tym przechwałek bo
    wydaje się im to całkowicie normalne. Choć i na tej grupie zdarzają się
    próbki tego
    --
    Jackare