  • Data: 2021-02-21 18:23:05
    Temat: Re: budowanie domu - koncepcja
    Od: Myjk <m...@n...op.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Sun, 21 Feb 2021 18:04:06 +0100, Uzytkownik

    > Za głupi jesteś, aby zrozumieć w jakim kontekście to napisałem, a
    > napisałem to w kontekście osoby, która nie jest związana z branżą, a
    > myśli, żeby zmienić branżę, bo są tu ponoć ogromne zyski.

    I nadal taka osoba będzie musiała to (czyli sezonowość -- o ile coś takiego
    w ogóle jest patrząc po branży która działa nawet podczas tej zimy, pomimo
    że program mój prąd nie został ogłoszony i istnieje szansa że kwalifikowane
    koszty instalacji wykonanych przed ogłoszeniem programu się nie złapią na
    dotację) w biznesplanie uwzględnić i ew. zapewnić sobie zajęcie na ten
    okres. Ale za tępy widać jesteś aby to pojąć, bo klapy na oczach masz aby
    tylko udowodnić swoją tezę i "mądrości", niezależnie jak głupie będzie to
    co napiszesz.

    > Reszty już nie będę komentował, bo szkoda czasu dla takich palantów jak ty.

    Nie będziesz komentował, bo cię wypunktowałem na kłamstwach, manipulacjach
    i zwyczajnie już "argumentów" nie masz (pomijając że nigdy ich nie miałeś a
    tylko bredziłeś).

    --
    Pozdor
    Myjk