  • 81. Data: 2022-05-19 11:57:27
    Temat: Re: cena węgla
    Od: Cavallino <C...@k...pl>

    > Cavallino doszedł do wniosku:

    > I na tym poprzestańmy. Więcej słów nie potrzeba,

    Słusznie.

  • 82. Data: 2022-05-19 12:44:01
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    czwartek, 19 maja 2022 o 07:04:01 UTC+2 Tomasz Gorbaczuk napisał(a):
> [...]
    osla-marza-downstream-pkn-orlen

    cimy-na-stacjach-rekordowe-marze-orlen-nadrabial-str
    ate-na-kontraktach-co2/nelfs3b
    > To wiem, ale piszemy o ogrzewaniu. Czemu węgiel jest po 2,5-3kPLN za tonę?
    >
    > TG
    Jest w takiej cenie bo podali że jakieś przez nich policzone przeciętne wynagrodzenie
    to prawie 7 tysięcy. Weź się do pracy zarob 12 żona dychę i będziesz srał na węgiel
    po 2 tysiace za tonę.

  • 83. Data: 2022-05-19 12:58:03
    Od: Cavallino <c...@k...pl>

    > Przestawia, przestawia,
    Akurat na temat:
    https://next.gazeta.pl/next/7,172392,28469972,raport
    -polska-zmarnowala-miliardy-ktore-mogly-isc-na-uniez
    aleznienie.html#do_w=57&do_v=428&do_st=RS&do_sid=750
    &do_a=750&s=BoxOpLink

  • 84. Data: 2022-05-19 15:50:04
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    czwartek, 19 maja 2022 o 12:58:08 UTC+2 Cavallino napisał(a):

> [...]
    -polska-zmarnowala-miliardy-ktore-mogly-isc-na-uniez
    aleznienie.html#do_w=57&do_v=428&do_st=RS&do_sid=750
    Skąd wiesz że tam prawdę napisali? Poza tym te rożne gówno gazety niedawno twierdziły
    że należy węgiel kupować za granicą bo tańszy. Pamiętasz takiego co ,podpisał umowę
    na dostawę gazu po cenach tak wysokich jakich w Europie nikt jeszcze nie płacił. Na
    dodatek sam zaproponował taką cenę.

  • 85. Data: 2022-05-19 17:35:34
    Od: a a <m...@g...com>

    On Thursday, 19 May 2022 at 15:50:05 UTC+2, 4...@g...com wrote:

> [...]
    ,podpisał umowę na dostawę gazu po cenach tak wysokich jakich w Europie nikt jeszcze
    nie płacił. Na dodatek sam zaproponował taką cenę.
    Nic nie kumasz.
    Waldek podpisał umowę na dostawy gazu w stalych cenach na 10 lat, czyli Pol;ska by
    zyskala 100 mld euro, gdy gaz zdrożał 500%, bo by nadal placila starą cene sprzed
    roku

    Waldek Strażak is the Best !!

  • 86. Data: 2022-05-19 18:08:35
    Od: "Tomasz Gorbaczuk" <g...@a...pl>

    W dniu .05.2022 o 12:44 Zenek Kapelinder <4...@g...com> pisze:

    > Jest w takiej cenie bo podali że jakieś przez nich policzone przeciętne
    > wynagrodzenie to prawie 7 tysięcy. Weź się do pracy zarob 12 żona dychę
    > i będziesz srał na węgiel po 2 tysiace za tonę.

    Tak robię, już od paru ładnych lat.
    Nie piszę o sobie, tylko o swoich Teściach.

    TG

  • 87. Data: 2022-05-19 20:37:24
    Od: FEniks <x...@p...fm>

    > zapomniałem dopisać - aktualnie tona węgla u Teściów to 2700 PLN.
    > Na sezon idzie im 4 tony.

    To dolicz do tego koszt pomocy przy dorzucaniu do pieca. Oraz np. za
    sprzątanie.

    --

    Ewa

  • 88. Data: 2022-05-19 21:08:18
    Od: "Tomasz Gorbaczuk" <g...@a...pl>

    W dniu .05.2022 o 20:37 FEniks <x...@p...fm> pisze:

    > To dolicz do tego koszt pomocy przy dorzucaniu do pieca. Oraz np. za
    > sprzątanie.

    Przez 60 lat Teść sam dorzucał i twierdzi, że dalej da radę.

  • 89. Data: 2022-05-19 21:46:59
    Od: FEniks <x...@p...fm>

    > Przez 60 lat Teść sam dorzucał i twierdzi, że dalej da radę.

    Rozumiem. Niemniej jednak coraz młodszy nie jest.

    --
    Ewa

  • 90. Data: 2022-05-19 22:50:08
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    czwartek, 19 maja 2022 o 18:09:07 UTC+2 Tomasz Gorbaczuk napisał(a):
    > Tak robię, już od paru ładnych lat.
    > Nie piszę o sobie, tylko o swoich Teściach.
    >
    > TG
    A, teściach. Czyli rodzicach żony i dziadkach waszych dzieci. W Polsce jest obowiązek
    alimentacyjny dzieci w stosunku do rodziców, wnuków do dziadków. Nie masz się o nich
    martwić tylko żona ma obowiązek kupić im węgiel. A jak by odpukac umarła to obowiązek
    przechodzi na ciebie. Chyba że żyjesz z żona w ubóstwie to pomoc dostaną od państwa i
    jak by ci się poprawiło finansowo to państwo poprosi najpierw o zwrot. Jak masz
    nieruchomość wejdą na hipotekę, samochód komornik sprzeda. Jak tego nie wiedziałeś to
    juz wiesz.