  • 11. Data: 2010-03-03 16:37:57
    Temat: Re: ciekawe projekty domków
    Od: Slawek <s...@g...com>

    <ciach>

    nie no proszę Cię
    najpierw cytujesz stylowe domy w konwencji modernistycznej, a to co
    ten Twój architekt pokazał to jakieś budy dla psów z okapami,
    nieciekawą bryłą pozbawioną proporcji i w ogóle jakieś dziwne.

    Co do pytania postawionego na początku- w zasadzie takie domy zwane
    "nowoczesnymi" nie muszą być zdecydowanie droższe od tych dworków, ba
    mogą być nawet sporo tańsze (dużo mniejszy dach, brak balkonów i
    wykuszów) natomiast przeważnie inwestorzy idą za ciosem i robią takie
    domy po 400m2, kryte blachą tytanocynkową na rąbek, w środku klepki i
    kamień etc. i wychodzą one sporo drożej niż dworki. Samo bogate
    oszklenie nie jest jakimś zabijającym kosztem, przynajmniej na etapie
    budowy. Drogie są wnętrza z przestrzałem z parteru na poddasze, bo
    buduje się dom w którym jest tylko połowa powierzchni.

  • 12. Data: 2010-03-03 19:49:05
    Od: "Quent" <x...@x...com>

    Użytkownik "Slawek" <s...@g...com> napisał w wiadomości
    b.googlegroups.com...
    > a to co
    > ten Twój architekt pokazał to jakieś budy dla psów z okapami,
    > nieciekawą bryłą pozbawioną proporcji i w ogóle jakieś dziwne.

    Ale co pokazał mój architekt??
    Na razie chyba nic... w każdym razie ja nic nie widziałem :->

    Pozdr.
    www.elipsa.info

  • 13. Data: 2010-03-03 21:04:00
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>

    Slawek wrote:
> [...]
    > budowy. Drogie są wnętrza z przestrzałem z parteru na poddasze, bo
    > buduje się dom w którym jest tylko połowa powierzchni.

    bo w domu ma być przestrzeń w domu musi sie móc oddychać. Naprawdę te
    otwarte w pionie przestrzenia są cudowne. Duże okna też dają światło i
    poczucie wolności.

  • 14. Data: 2010-03-04 17:51:34
    Od: "wowa" <w...@g...pl>

    > bo w domu ma być przestrzeń w domu musi sie móc oddychać. Naprawdę te
    > otwarte w pionie przestrzenia są cudowne. Duże okna też dają światło i
    > poczucie wolności.
    I siedzisz wygodnie rozpostarty na pięknym, głębokim fotelu na dnie studni
    :( Żeby było wysoko, to musi być szeroko :) Nie każdy lubi hale fabryczne do
    wypoczynku.
    Wojtek

    --
    Nie każde piwo to Żywiec!
    .... Na szczęście :)

  • 15. Data: 2010-03-04 19:13:23
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>

    wowa wrote:

    > I siedzisz wygodnie rozpostarty na pięknym, głębokim fotelu na dnie
    > studni :( Żeby było wysoko, to musi być szeroko :) Nie każdy lubi
    > hale fabryczne do wypoczynku.

    ja mam wysoko i szeroko każdy kto wchodzi do mnie do salonu jest zauroczony
    przestrzenią.

    najgorsze co może być to "salon" 60m2 wysoki na 2.5m, powstaje wrażenie
    garażu, kompletnie nie czuje sie przestrzeni, sufit przytłacza wnętrze.

    Wysokość pomieszczeń 2.5m nadaje się do małych pokoi

  • 16. Data: 2010-03-04 21:32:20
    Od: "wowa" <w...@g...pl>

    > najgorsze co może być to "salon" 60m2 wysoki na 2.5m, powstaje wrażenie
    > garażu, kompletnie nie czuje sie przestrzeni, sufit przytłacza wnętrze.

    Najgorsze, to salon 20m2 i 4m wysokości :) Z ulgą z tamtąd wyszedłem.
    Wojtek

    --
    Nie każde piwo to Żywiec!
    .... Na szczęście :)

  • 17. Data: 2010-03-04 21:38:23
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>

    wowa wrote:

    > Najgorsze, to salon 20m2 i 4m wysokości :) Z ulgą z tamtąd wyszedłem.

    no widzisz wnętrze musi mieć proporcje... :)