  • Data: 2011-02-07 15:54:01
    Temat: Re: ciekawe urzadzenie
    Od: nadir <n...@h...org> szukaj wiadomości tego autora

    > A PC wielu kojarzy sie z perpetum mobile - co do fizyki: obrazowo w
    > budynku +20, na zewnątrz 0 - bez PC w tym urządzeniu niech tam
    > rekuperator da wylotowe 5, wlotowe do pomieszczeń +15.
    >
    > jesli PC zamontowana w tym urządzeniu z wylotowego wyciągnie energię (od
    > 5 do na przyklad -10) to podgrzeje wlotowe od 15 do +30 . Ma prawo
    > grzać? Ma :-)

    Nie wiem czy dobrze rozumiem, zakładasz że taką samą objętość powietrza
    masz na wlocie i wylocie tego urządzenia?
    Jeżeli tak, to grzać nie będzie jeżeli nie będzie dodatkowego źródła
    energii z zewnątrz, mogą to być nawet straty na silnikach wentylatorów,
    które ogrzeją cały układ, ale energia znikąd się nie weźmie.