  • Data: 2011-05-15 12:45:55
    Temat: Re: co na ogrzewanie podłgowe - pcv, linoleum...
    Od: JanuszWo <j...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    robercik-us wrote:

    > Czego by się nie dotknąć w dzisiejszym - cywilizowanym - świecie, to
    > zawsze będzie w pewnym stopniu szkodliwe, a mimo to średnia długość
    > życia człowieka się sukcesywnie zwiększa :-))).
    >
    > Nie ma się co za bardzo przejmować, bo trzeba by wrócić do epoki
    > kamienia łupanego i umierać średnio w wieku 35 - 40 lat :-).

    Witam!
    Nieczęsto się odzywam na grupie, ale źle znoszę takie teksty. Plastiki,
    które wytwarza człowiek, które wprowadza do środowiska i swojego
    otoczenia to jeden z największych błędów ludzkości. Ludzkości... a
    raczej zachłannych korporacji. Pominę cały wykład w tym miejscu, ale
    zainteresuj się tym. Model rozwoju opierający się na "szybciej i
    taniej" oraz "jak najwięcej zysków dla mnie i mojej firmy" kolejny raz
    wydał potwora. Jeśli Ty nie jesteś już zatruty, zatrute będą Twoje
    dzieci, a w konsekwencji bezpłodne itd itp. To samo dzieje się z całym
    środowiskiem.
    W Polsce kupienie czegokolwiek niezapakowanego w plastik jest
    niemożliwe... Chyba, że za okropne pieniądze (choćby ekskluzywne wody
    mineralne). Ale już w takich Niemczech szklane opakowania to coś
    powszechnnego. Ale to jest kwestia świadomości i nacisków świadomych
    społeczeństw na rynek i przepisy. A takie jak Twój teksty rozwalają
    rosnącą świadomość ludzi, konsumentów. A z innej beczki: Właśnie rośnie
    pokolenie, które po raz pierwszy w historii będzie żyło krócej niż ich
    rodzice. Przyczyna? Jak wyżej i jeszcze wiele innych. A rozmiękczanie
    zdrowego rozsądku często zaczyna się od tekstów w stylu:

    > Nie ma się co za bardzo przejmować, bo trzeba by wrócić do epoki
    > kamienia łupanego i umierać średnio w wieku 35 - 40 lat :-).

    Wiem, że NTG... ale nie tak do końca.
    Pozdrawiam - JanuszWo
    --
    popraw gaz na oxigen dwuatomowy