  • Data: 2014-09-01 20:54:54
    Temat: Re: co na taras - na 3-5 lat
    Od: Adam <a...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu poniedziałek, 1 września 2014 18:01:20 UTC+2 użytkownik wolim napisał:

    > Czy to jest dok�adnie to? Bo tu kosztuje 74 z� za 2,5 litra.
    > http://allegro.pl/sadolin-superdeck-olej-do-tarasow-
    2-5l-palisander-i4540644535.html

    Tak dokladnie ten! Widzisz popieprzylo mi sie - to byla faktycznie pucha 2,5l
    - u mnie w lokalnym kosztuje 90-120 pln (za cholere nie pamietam dokladnie).
    Pucha 2,5l wystarcza u mnie do przemalowania tarasu 40m2 + dosc duzych
    schodow - mysle ze 50m2 w sumie. Jest dosc wydajna - wydajniejsza niz pisze
    na opakowaniu :) Z tym ze do tej pory malowalem normalnym pedzlem ~14cm (na
    szerokosc deski) a nastepnym razem chyba sprobuje "lawkowcem" - bedzie wieksze
    zuzycie oleju ale powinno byc 3 x szybciej :-) Cos tam mi zawsze jeszcze na
    dnie zostawalo, wiec moze wystarczy :-)
    pozdr.

    --
    Adam Sz.