  • Data: 2014-09-03 20:25:36
    Temat: Re: co na taras - na 3-5 lat
    Od: Borys Pogoreło <b...@p...edu.leszno> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Wed, 03 Sep 2014 16:35:53 +0200, Tomasz Finke napisał(a):

    > Ale taras kompozytowy w porównaniu z drewnianym wygląda jak dom obłożony
    > sidingiem wobec domu z bali. "Deski" kompozytowe są nienaturalnie równe
    > i proste, (...)

    Da się zrobić beton wyglądający jak drewno, więc i odpowiednia powierzchnia
    takiego kompozytu to nie problem. Raz-dwa znalazłem parę przykładów:

    http://www.ideagarden.pl/deski-kompozytowe-trex-kolo
    ry.html
    http://sklep.drewnodesign.com.pl/pl/biuro-styl/326-d
    eska-tarasowa-kompozytowa-kawa-karaibska-struktura-d
    rewna.html

    Chętnie bym zobaczył na żywo podłogi ze zdjęć z drugiego linku.

    > a wszystkie połączenia i cięcia muszą być wykonane idealnie i ciasno
    > dopasowane albo zamaskowane, bo inaczej przez szpary będzie widać puste
    > kanały w środku.

    Na pewno producenci mają gotowe rozwiązania systemowe.

    --
    Borys Pogoreło
    borys(#)leszno,edu,pl