eGospodarka.plNieruchomościGrupypl.misc.budowanieczy dobrze pisze ten wniosek o okreslenie warunkow przylacza prad › Re: czy dobrze pisze ten wniosek o okreslenie warunkow przylacza prad
  • Data: 2009-08-16 20:00:46
    Temat: Re: czy dobrze pisze ten wniosek o okreslenie warunkow przylacza prad
    Od: robercik-us <r...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Kris pisze:
    [..]
    > Jeśli u Ciebie wzieli dodatkowo za skrzynke i papiery to niesłusznie.

    A dlaczego niesłusznie...? Skrzynka jest moją własnością, którą potem
    wykorzystam w domu do instalacji, tam też są jakieś gniazda i
    bezpiecznik różnicowo prądowy.
    To wszystko jest moją własnością - zapłaciłem elektrykowi po prostu za
    wkopanie słupka, zamocowanie skrzynki, którą zresztą od niego kupiłem, w
    tej skrzynce mam trzy gniazda i różnicówkę, którą też od niego kupiłem i
    w cenie mi to założył, ponadto on załatwił mi wszystkie odbiory i inne
    papiery, które były konieczne, ja tylko przyjechałem i odebrałem
    kluczyki... To kosztowało siedem stów... I Ty uważasz, że to
    niesłusznie...? :-)

    Skrzynkę zbiorczą zamontowali w cenie tych pierwszych 1,8 kzł :-), ale
    to było rzeczywiście ryczałtem i to ich własność, ale tam wstępu ja nie
    mam i dlatego potrzebowałem to, co nazwałem 'skrzynką' :-))). Nic
    niesłusznego nie widzę...

    Wszystko gra :-).

    pozdr
    robercik-us