  • Data: 2017-01-13 12:22:38
    Temat: Re: czy geodeta kombinuje?
    Od: s...@g...com szukaj wiadomości tego autora

    W dniu piątek, 13 stycznia 2017 11:20:08 UTC+1 użytkownik Bolko napisał:

    > Tak że prostuj póki możesz bo potem nikt nic nie będzie pamietał.

    Tak, zgadza sie.

    Dodatkowo poczułem sie jak w "autostopem przez galaktyke".

    Kobita z gminu i geodeta mówią mi że dokumenty były wyłożone w urzędzie do wglądu dwa
    lata temu i mogłem przyjśc i zaprotestować.

    To im powiedzialem ze dwa lata temu wyłozyłem mój prostest u mnie w kuchni i mogli se
    przyjśc po niego :)

    Paranoja :)