  • 1. Data: 2009-11-06 21:42:03
    Temat: czy kuchenka i lodówka mogą być obok siebie?
    Od: "yapann" <y...@o...pl>

    Pan w sklepie powiediał mi, że kuchenka i lodówka mogą być obok siebie lub
    pod/nad sobą (w zabudowie)
    - czy rzeczywiście nie ma przeciwskazań ?

  • 2. Data: 2009-11-06 21:49:06
    Temat: Re: czy kuchenka i lodówka mogą być obok siebie?
    Od: XL <i...@g...pl>

    Dnia Fri, 6 Nov 2009 22:42:03 +0100, yapann napisał(a):

    > Pan w sklepie powiediał mi, że kuchenka i lodówka mogą być obok siebie lub
    > pod/nad sobą (w zabudowie)
    > - czy rzeczywiście nie ma przeciwskazań ?

    Jeśli je odpowiednio dodatkowo odizolujesz termicznie, to czemu nie...
    Lepiej dmuchać na zimne.
    --

    Ikselka.

  • 3. Data: 2009-11-06 22:05:24
    Od: "doslaw" <doslaw_usunto@_totez.zlo.pl>

    > Jeśli je odpowiednio dodatkowo odizolujesz termicznie, to czemu nie...
    > Lepiej dmuchać na zimne.

    a co moze plyta indukcyjna lodowce zrobic?
    chyba ze chodzi o piekarnik... to wtedy inna innosc, ale te w zabudowie maja
    takie uklady, zeby szafki nie spalic

  • 4. Data: 2009-11-06 22:08:42
    Od: Jura <j...@p...onet.pl>

    yapann pisze:
    > Pan w sklepie powiediał mi, że kuchenka i lodówka mogą być obok siebie
    > lub pod/nad sobą (w zabudowie)
    > - czy rzeczywiście nie ma przeciwskazań ?

    Jedyne co przeszkadza to brak blatu koło kuchenki.
    No chyba, ze masz z drugiej strony kuchenki.

    Miałem kuchenkę gazową koło lodówki, ale nie można było dawać dużego
    płomienia pod garnkiem bo opalało lodówkę

    --
    Jura

  • 5. Data: 2009-11-06 22:10:45
    Od: BQB <a...@a...spamowy.com.invalid>

    yapann pisze:
    > Pan w sklepie powiediał mi, że kuchenka i lodówka mogą być obok siebie
    > lub pod/nad sobą (w zabudowie)
    > - czy rzeczywiście nie ma przeciwskazań ?

    Aby lodówka dobrze działała, to tam, gdzie ma radiator - z tyłu ma być w
    miarę przewiewnie i niezbyt gorąco, bo zużycie prądu rośnie :P

  • 6. Data: 2009-11-06 22:26:10
    Od: Tomasz Finke <t...@i...pwr.wroc.pl>

    yapann pisze:
    > Pan w sklepie powiediał mi, że kuchenka i lodówka mogą być obok siebie
    > lub pod/nad sobą (w zabudowie)

    Mogą, tzn. fizycznie da się je tak rozmieścić i nawet będą działać,
    tylko po co się tak męczyć? Z obu stron kuchenki powinien być kawałek
    blatu dający do niej swobodny dostęp.

    > - czy rzeczywiście nie ma przeciwskazań ?

    http://www.google.pl/search?hl=pl&q=kuchnia+ci%C4%85
    g+technologiczny&btnG=Szukaj&lr=&aq=f&oq=

    T.

  • 7. Data: 2009-11-07 07:29:52
    Od: "zlotowinfo" <u...@g...pl>

    Użytkownik "BQB" <a...@a...spamowy.com.invalid> napisał w wiadomości

    > Aby lodówka dobrze działała, to tam, gdzie ma radiator - z tyłu ma być w
    > miarę przewiewnie i niezbyt gorąco, bo zużycie prądu rośnie :P

    mam tak, nie narzekam na zbyt duże zużycie prądu
    6,5cm z boku, 10cm z tyłu (od obudowy)
    czy to wystarczy?

    --
    http://zbanki.prv.pl - darmowe bankowanie
    http://zlokaty.prv.pl - kalkulator lokat

  • 8. Data: 2009-11-07 09:15:58
    Od: "J23" <i...@p...onet.pl>

    Użytkownik "yapann" <y...@o...pl> napisał w wiadomości
    > Pan w sklepie powiediał mi, że kuchenka i lodówka mogą być obok siebie
    > lub pod/nad sobą (w zabudowie)
    > - czy rzeczywiście nie ma przeciwskazań ?

    W Niemczech są (albo były) popularne takie kombajny
    zlew+lodówka+kuchenka - całość na długości około 1m.

    A wg mnie kuchenka i lodówka bedą lekko przeszkadzać
    sobie w pracy więc wzrośnie lekko zużycie prądu.
    (Zależy jeszcze jaka kuchenka).
    Jeśli to konieczne to możesz tak zrobić, ale jeśli można inaczej
    rozmieścić ten sprzęt to lepiej.

    Pzdr
    J23

  • 9. Data: 2009-11-07 22:12:10
    Od: BQB <a...@a...spamowy.com.invalid>

    zlotowinfo pisze:
    > Użytkownik "BQB" <a...@a...spamowy.com.invalid> napisał w wiadomości
    >

    > mam tak, nie narzekam na zbyt duże zużycie prądu
    > 6,5cm z boku, 10cm z tyłu (od obudowy)
    > czy to wystarczy?

    Tu bardziej chodzi o dopływ ciepłego, bądź gorącego powietrza z kuchenki
    bądź piekarnika. A tyle wolnego, to raczej wystarczy. Dla pewności
    zerknij do instrukcji.

  • 10. Data: 2009-11-08 10:01:26
    Od: "yapann" <y...@o...pl>

    czy to znacza, ze montaż lodówki w stałej zabudowie wymaga aby cała zabudowa
    została odsunięta od ściany (aby te 10 zm zapewnić), czy też jest to
    uwzględnione w konstrukcji (wymiarach) lodówki pod zabudowę?