    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Date: Sat, 24 Dec 2016 05:05:17 -0800 (PST)
    Subject: Re: czy to grzyb?
    From: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    Ale kosztuje 1600 i ma ledowa lampe na 50000 godzin. W takim markowym same lampy beda
    kosztowaly przez tyle godzin z 6000. No dobra chinczyk przesadzil i na 25000 godzin.
    Mozesz wierzyc albo nie wierzyc. Jak kupilem to odwiedzilem kilku znajomych zeby
    porownac. Oni tez do mnie przyszli. Nie tylko na moj gust ten projektor co mam z
    jakoscia obrazu byl gorszy od takiego za niecale 8 tysiecy. Od reszty takich co
    kosztuja w granicach 3 tysiecy mial lepszy obraz. W granicach 3 tysiecy to w fhd
    specjalnie sie nie nawybierasz. Poza tym prawie wszystkie to teraz dlp. A tanie czyli
    w granicach trojki dlp to raczej do biura i tabelek a nie do filmow i meczy.
    Pikseloza w nich zajebista, przynajmniej w tych co widzialem. Jakies odblyski na
    granicach pikseli. Za szybko poruszajacymi sie rzeczami delikatna smuga. Mozna sie
    przyzwyczaic. A przy matrycy obraz jak w analogowym kinie. Brzeg piksela rozmyty i
    daje to fajna plastyke obrazu. U mnie zeby zobaczyc piksele to na obrazie szerszym
    niz trzy metry trzeba patrzec z odleglosci mniejszej niz 70 centymetrow. Ogladam z
    4,5 metra. Inna sprawa ze nie mam kablowki i na naziemnej telweizji jade a w niej 3
    programy fhd. I to nie zawsze jest 1080. Przy meczach puszczaja na 720 zeby
    plynniejszy obraz byl. Ktos musial w koncu wyprobowac jak jest z projektorem zamiast
    telewizora. Padlo na mnie. I jestem bardzo ale to bardzo bardzo zadowolony. Na
    dodatek projektor jest z netem i bez zadnego pierdolenia sie z kablami moge januszy
    budownictwa ogladac na duzym ekranie. Ma dwie wady. Pierwsza to spierdolona regulacja
    glosnosci. Jak idzie z netu na zewnetrznych glosnikach to nie da sie z pilota w
    prosty sposob regulowac glosnosci. A druga to slaby filtr powietrza i sie matryca
    kurzy. Po pol roku mam ja do czyszczenia, obiektyw tez. Zaleta to niska cena, dobra
    jakosc obrazu i duza matryca. Przy duzej matrycy maly paproch zasloni jeden albo dwa
    piksele. Na malej dlp taki sam paproch zasloni ze dwadziescia pikseli.