  • 41. Data: 2009-08-14 17:55:38
    Temat: Re: czym wyciąć otwór w blacie
    Od: "Big Jack" <a...@b...zz>

    W wiadomości
    news://news-archive.icm.edu.pl/h63qur$eup$1@nemesis.
    news.neostrada.pl
    *Jacek* napisał(-a):

    > Już poprawiłem i mam nadzieję, że teraz będzie ok.

    Oooo, widzisz, od razu lepiej :) Jakby Ci się jeszcze chciało poświęcić
    parę minut na skonfigurowanie OE, to już było by fajnie. Np. korzystając
    z pomocy tej strony http://klub.chip.pl/wincat2/news/oekonf.htm

    --
    Big Jack
    ////// GG: 660675

  • 42. Data: 2009-08-14 22:07:28
    Od: "kogutek" <k...@v...pl>

    > o ludzie...

    O co Ci chodzi, bo nie wiadomo.

  • 43. Data: 2009-08-14 22:23:24
    Od: "Panslavista" <p...@w...pl>

    wiadomości news:h5ucj2$gbo$1@atlantis.news.neostrada.pl...

    > Widiowym wiertłem będziesz wiercić w laminacie???

    Twardszy materiał narzędzia do twardszego materiału obrabianego.
    Tobie myli się kształt ostrzy (kąty - ostrza, natarcia, przyłożenia i takie
    tam) narzędzi do drewna z narzędziami do betonu, pewnie jeszcze do obróbki
    udarowej.
    Idź się doucz, pajacu.

  • 44. Data: 2009-08-15 04:03:41
    Od: Jan Werbiński <j...@j...com>

    Użytkownik "Panslavista" <p...@w...pl> napisał w wiadomości n

    Wg tej teorii gwoździem będzie się świetnie wiercić w drewnie. W końcu jest
    twardszy.

    Dla niedebili nie muszę mówić o kącie natarcia, kuciu, udarze, skrawaniu,
    tarciu, wytwarzaniu i odprowadzaniu ciepła, urobku...

    Prywatna http://www.janwer.com/
    Nasza siec http://www.fredry.net/

  • 45. Data: 2009-08-15 05:38:21
    Od: "Jacek" <m...@w...pl>

    Dzięki.
    Dodatko jeszcze spróbuję wyłączyć komunikat z NOD-a, może mi się uda.
    Jacek

  • 46. Data: 2009-08-15 05:42:27
    Od: "Panslavista" <p...@w...pl>

    wiadomości news:h65cm3$al4$1@nemesis.news.neostrada.pl...
    > Użytkownik "Panslavista" <p...@w...pl> napisał w wiadomości n
    >
    > Wg tej teorii gwoździem będzie się świetnie wiercić w drewnie. W końcu
    jest
    > twardszy.

    Dawno temu wierciłem w drewnie gwoździem. Sklepało się koniec na pióro,
    pilnikiem zaostrzyło, obcięło głowę obcęgami waląc po nich młotkiem i do
    ręcznej wiertarki (początki lat 60 ubiegłego wieku)...

  • 47. Data: 2009-08-15 05:47:34
    Od: "Panslavista" <p...@w...pl>

    wiadomości news:h5v56k$f04$1@atlantis.news.neostrada.pl...

    > A ja w Poznaniu.

    Tancuj, tancuj ,wykrucaj, wykrucaj
    Lem mi sysa nie zrucaj, nie zrucaj
    Dobry sys jest w komputrze, komputrze
    Ktoś ci nosa tu utrze, tu utrze... :-))))

  • 48. Data: 2009-08-15 11:23:51
    Od: Jan Werbiński <j...@j...com>

> [...]
    > pilnikiem zaostrzyło, obcięło głowę obcęgami waląc po nich młotkiem i do
    > ręcznej wiertarki (początki lat 60 ubiegłego wieku)...

    To wyjaśnia przyczynę, dla której teraz używasz widii.

  • 49. Data: 2009-08-15 11:29:21
    Od: Sierp <s...@n...netgrr>

    Big Jack pisze:
    > A ja to bym zrobił jeszcze inaczej. Ponieważ 5cm to prawdopodobnie
    > będzie za dużo żeby za jednym podjeściem przewiercić na wylot

    _średnica_ otworu 5cm, nie grubosc plyty
    nie widzialem plyt laminowanych grubszych niz ok. 30mm (choc nie zdziwie
    sie, jak takie sa..)

    Sierp

  • 50. Data: 2009-08-15 11:48:48
    Od: "Panslavista" <p...@w...pl>

    wiadomości news:h666f5$b9b$1@nemesis.news.neostrada.pl...

    > To wyjaśnia przyczynę, dla której teraz używasz widii.

    Jasne! Do pił tarczowych do drewna, do głowic frezarskich do metalu do noży
    tokarskich, w wiertłach, otwornicach, koronkach do betonu, żelbetonu,
    kamienia itd.