  • 1. Data: 2009-08-11 10:36:09
    Temat: Koszt wybudowania domu -ytong
    Od: "maanj" <a...@o...pl>

    Witam

    Jaki jest koszt wybudowania domu w technologii ytong?
    do stanu deweloperskiego z instalacjami bez wkonczenia scian podlog itp

    chodzi o stan surowy domu + stolarka okienka + dach z blachodachowki
    dom 1 pietrowy pow ok 150-200 m2 (5 pokoi)

    dziekuje za orientacyjny koszt

    Pozdrawiam

  • 2. Data: 2009-08-11 11:30:08
    Temat: Re: Koszt wybudowania domu -ytong
    Od: "x-men" <D...@i...pl>

    Użytkownik "maanj" <a...@o...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    >
    > chodzi o stan surowy domu + stolarka okienka + dach z blachodachowki
    > dom 1 pietrowy pow ok 150-200 m2 (5 pokoi)

    Mysle ze od 200.000 do 1.000.000 a tak na powaznie to:
    1. Za malo danych
    2. Za malo danych
    3. Popsuly nam sie magiczne kule

    pozdrawiam
    x-men

  • 3. Data: 2009-08-11 11:31:40
    Od: "maanj" <a...@o...pl>

    Użytkownik "x-men" <D...@i...pl> napisał w wiadomości

    > Mysle ze od 200.000 do 1.000.000 a tak na powaznie to:
> [...]

    jakie dane sa potrzebne aby wstepnie zrobic taka wycene +/- 20 tys

  • 4. Data: 2009-08-11 11:38:09
    Od: "x-men" <D...@i...pl>

    > Użytkownik "x-men" <D...@i...pl> napisał w wiadomości

    > jakie dane sa potrzebne aby wstepnie zrobic taka wycene +/- 20 tys
    Jaki dach (plaski, jedno, dwu, cztero.. spadowy)
    Jakie Tynki w srodku
    Co na zewnatrz
    Mnogosc stolarki okiennej
    Rodzaj podloza na jakim bedzie stal dom
    Podpiwniczany niepodpiwniczany
    Kraina Geograficzna w ktorej bedzie stal dom (taniej jest nad morzem, drozej
    w warszawie)

    Pewnie o tysiacu innych spraw zapomnialem

    pozdrawiam
    x-men

  • 5. Data: 2009-08-11 11:44:52
    Od: "maanj" <a...@o...pl>

    > Jaki dach (plaski, jedno, dwu, cztero.. spadowy)

    dach 4spadowy
    > Jakie Tynki w srodku

    nie wiem jakie , dobrej klasy
    > Co na zewnatrz

    na zewnatrz styropian + tynk + malowanie
    okna
    drewniane
    dzaj podloza na jakim bedzie stal dom
    ziemia troche gliny,

    > Podpiwniczany niepodpiwniczany
    czesciowo podpiwniczony

    > Kraina Geograficzna w ktorej bedzie stal dom (taniej jest nad morzem,
    > drozej w warszawie)

    śląsk

    > Pewnie o tysiacu innych spraw zapomnialem
    na to nie jestem w stanie odpowiedziec:)

  • 6. Data: 2009-08-11 13:42:22
    Od: "kris" <k...@p...onet.pl>

    > na zewnatrz styropian + tynk + malowanie

    Dlaczego chcesz przepłacać za Ytong skoro i takplanujesz ocieplenie
    styropianem.
    Jak chcesz ocieplenie styro to mury z najtańszych materiałów(porotherm,
    suporex)

    Ps
    Przerzuć to pytanie na pl.misc.budowanie

    Krzysiek

  • 7. Data: 2009-08-11 13:45:28
    Od: "kris" <k...@p...onet.pl>

> [...]
    >
    > chodzi o stan surowy domu + stolarka okienka + dach z blachodachowki
    > dom 1 pietrowy pow ok 150-200 m2 (5 pokoi)

    Jak będziesz rozsądnie budował to poniżej 200tys.
    Ale możesz budować i tak że 400tys nie starczy

    Krzysiek

  • 8. Data: 2009-08-11 14:23:17
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>

    maanj wrote:

    > dach 4spadowy
    >
    > nie wiem jakie , dobrej klasy
    >
    > na zewnatrz styropian + tynk + malowanie

    to po choler chcesz go budować z Ytonga zamiast z czegoś najtańszego.

  • 9. Data: 2009-08-12 14:39:36
    Od: "Lagoda" <niespamowac lagoda malpa list kropka pl>

    > to po choler chcesz go budować z Ytonga zamiast z czegoś najtańszego.

    Pewnie sentyment do betonu...
    --

  • 10. Data: 2009-08-12 14:46:16
    Od: "kris" <k...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Lagoda" <niespamowac lagoda malpa list kropka pl> napisał w
    wiadomości news:4a82d43b$1@news.home.net.pl...

    > Pewnie sentyment do betonu...

    Pumeksu chyba;)))

    Krzysiek