  • 1. Data: 2009-08-10 06:19:49
    Temat: Instrukcja licznika 12NE01r
    Od: Artur Dębski <a...@a...pl>

    Może ktoś podzieli się instrukcją lub opisem wszystkich symboli na
    wyświetlaczu ? -
    bo patrzę na niego i oprócz sumy kWh od momentu zainstalowania + aktualnej
    taryfy
    to reszty się moge tylko domyślać.

    Z góry dziękuję

    Artur Dębski
    http://gui54.internetdsl.tpnet.pl

  • 2. Data: 2009-08-10 07:44:19
    Temat: Re: Instrukcja licznika 12NE01r
    Od: "Panslavista" <p...@w...pl>

    Użytkownik "Artur Dębski" <a...@a...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > wyświetlaczu ? -
    > bo patrzę na niego i oprócz sumy kWh od momentu zainstalowania +

    Już raz podałem link - tak to jest jak głupole wsadzili mnie owczym pedem do
    KFa:
    http://www.apator.com.pl/Folder.2006-01-26.5237/Fold
    er.2006-05-24.0210/Folder.2006-05-24.6024/Folder.200
    6-05-24.6021/Folder.2006-05-24.6034/ec3.pdf

    Jest tam dokładny opis licznika i jego mutacji.

  • 3. Data: 2009-08-10 13:20:45
    Od: Sebcio <s...@n...net>

    Panslavista pisze:

    > Już raz podałem link - tak to jest jak głupole wsadzili mnie owczym pedem do
    > KFa:

    Zaśmiecasz grupy swoimi pijackimi wynurzeniami to i masz na co
    zasłużyłeś. Na trzeźwo też nie piszesz na temat, bo Artur pytał o kody
    OBIS a Ty mu wyjeżdzasz z folderem w którym nic na temat nie ma.

    Do Artura: kilka wątków wcześniej Jakub Spiernowski ładnie opisał
    znaczenie różnych kodów OBIS. Wątek dotyczył licznika 16EC3gr ale same
    kody mają to samo znaczenie w każdym liczniku. To taki standard. Nota
    ode mnie - "DA" oznacza symbol na wyświetlaczu, ponieważ sam kod jest
    taki sam. Czyli jeśli przy jakimś parametrze świeci się DA, oznacza to
    że wartość ta dotyczy poprzedniego okresu pomiarowego (a więc tego
    zamkniętego, np. poprzedniego miesiąca).

    --
    Pozdrawiam,
    Sebcio

  • 4. Data: 2009-08-10 14:52:20
    Od: "Panslavista" <p...@w...pl>

    Użytkownik "Sebcio" <s...@n...net> napisał w wiadomości

> [...]
    > że wartość ta dotyczy poprzedniego okresu pomiarowego (a więc tego
    > zamkniętego, np. poprzedniego miesiąca).

    Czytaj ze zrozumieniem - pytanie było o wszystkie funkcje licznika a nie
    tylko o kody a w linku są wszystkie dane na ten temat.

  • 5. Data: 2009-08-10 15:03:39
    Od: "Panslavista" <p...@w...pl>

> [...]
    >
    > Czytaj ze zrozumieniem - pytanie było o wszystkie funkcje licznika a nie
    > tylko o kody a w linku są wszystkie dane na ten temat.

    Wypraszam sobie robienie ze mnie alkoholika. Nie jestem abstynentem, ale
    piję równie mało.
    Ostatnio kompot ze śliwek, rabarbaru... Oraz yerba mate.
    A głównie wodę z filtra RO.

  • 6. Data: 2009-08-11 08:23:24
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>

    Panslavista wrote:

    > Wypraszam sobie robienie ze mnie alkoholika. Nie jestem abstynentem,
    > ale piję równie mało.
    > Ostatnio kompot ze śliwek, rabarbaru... Oraz yerba mate.
    > A głównie wodę z filtra RO.

    to dziwne, bo co jakiś czas wyjeżdżasz na grupy z jakimiś pierdołami NTG.
    Może czas przejść sie do specjalisty.

  • 7. Data: 2009-08-11 09:36:54
    Od: "Panslavista" <p...@w...pl>

    > to dziwne, bo co jakiś czas wyjeżdżasz na grupy z jakimiś pierdołami NTG.
    > Może czas przejść sie do specjalisty.

    I tak nie osiągnę pozycji Dyjora - izolatki bez klamek.