  • 1. Data: 2009-08-07 15:42:20
    Temat: montaż okapu - gdzie kupic osłonę nierdzewną rury?
    Od: "wolim" <n...@t...pisz>

    Witam.

    Kupiłem sobie okap kuchenny kominowy, ale niestety komin mam przesunięty o
    ok. 1/2 metra w stosunku do okapu.

    Wymyśliłem, ze pod sufitem puszczę rurę spiro do komina i zamaskuję ją takim
    kwadratową osłoną z nierdzewki (taka jak jest w okapie)... problem tylko
    taki, że nawet nie wiem gdzie tego szukać.

    Lokalizacja: Wrocław.

    Pozdrawiam,
    MW

  • 2. Data: 2009-08-09 07:58:51
    Od: "Jarek P." <jarek[kropka]p@gazeta.pl>

    wolim <n...@t...pisz> wrote:

> [...]
    > okapie)...
    > problem tylko taki, że nawet nie wiem gdzie tego szukać.

    Castorama

    J.

  • 3. Data: 2009-08-10 16:34:47
    Od: pleg <p...@w...pl>

    On 9 Sie, 09:58, "Jarek P." <jarek[kropka]p...@gazeta.pl> wrote:

    > Castorama
    >
    > J.

    Sprawdzone, czy zgadujemy?
    A będzie w kolorze "black"?
    Ja już rok mieszkam bez czynnego okapu

  • 4. Data: 2009-08-11 05:00:39
    Od: "Jarek P." <jarek[kropka]p@gazeta.pl>

    "pleg" <p...@w...pl> wrote in message
    i.googlegroups.com...

    > Sprawdzone, czy zgadujemy?

    Sprawdzone, kupowałem w Castoramie kanały wentylacyjne z nierdzewki,
    kwadratowy przekrój.

    > A będzie w kolorze "black"?

    Ma być z nierdzewki, czy w kolorze? ;-)
    Ale tak, będzie, z tego co pamiętam, oprócz inoxa były też jakieś kolory: na
    pewno biały, na pewno brązowy, czarny chyba też.

    J.