    From: Sebcio <s...@n...net>
    Newsgroups: pl.rec.dom
    Subject: Re: Instrukcja licznika 12NE01r
    Date: Mon, 10 Aug 2009 15:20:45 +0200

    Panslavista pisze:

    > Już raz podałem link - tak to jest jak głupole wsadzili mnie owczym pedem do
    > KFa:

    Zaśmiecasz grupy swoimi pijackimi wynurzeniami to i masz na co
    zasłużyłeś. Na trzeźwo też nie piszesz na temat, bo Artur pytał o kody
    OBIS a Ty mu wyjeżdzasz z folderem w którym nic na temat nie ma.

    Do Artura: kilka wątków wcześniej Jakub Spiernowski ładnie opisał
    znaczenie różnych kodów OBIS. Wątek dotyczył licznika 16EC3gr ale same
    kody mają to samo znaczenie w każdym liczniku. To taki standard. Nota
    ode mnie - "DA" oznacza symbol na wyświetlaczu, ponieważ sam kod jest
    taki sam. Czyli jeśli przy jakimś parametrze świeci się DA, oznacza to
    że wartość ta dotyczy poprzedniego okresu pomiarowego (a więc tego
    zamkniętego, np. poprzedniego miesiąca).

    --
    Pozdrawiam,
    Sebcio