  • 1. Data: 2009-08-11 08:04:38
    Temat: zmywarka do zabudowy
    Od: "piast9" <p...@i...pl>

    Witam
    Stało się - koleżanki przekonały moją ładniejszą połowę do zakupu zmywarki
    do naczyń. Akurat na tym sprzęcie wcale się nie zanam... Jaką markę, model
    polecicie za przystępną cenę.. Ma być niezawodna i wiele lat służyć ..
    Rozmiar ( jest miejsce) jest nieistotny. Na co zwrócić uwagę poza zużyciem
    energii, wody, programy itp?
    Z góry dziękuję za rady....

    Piast

  • 2. Data: 2009-08-11 09:54:07
    Temat: Re: zmywarka do zabudowy
    Od: "McBeth" <m...@l...poczta.onet.pl>

> [...]
    > polecicie za przystępną cenę.. Ma być niezawodna i wiele lat służyć ..
    > Rozmiar ( jest miejsce) jest nieistotny. Na co zwrócić uwagę poza zużyciem
    Bosch (z aqua-stop, minimalną ilością programów i przepływowym ogrzewaczem).

    Pzdr.
    Adam

  • 3. Data: 2009-08-11 10:07:15
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>

    McBeth wrote:
    > Bosch (z aqua-stop, minimalną ilością programów i przepływowym
    > ogrzewaczem).

    tylko ważne jest aby miała program szybki 30minut oraz była jak
    najcichsza.

    Zmywarka Bosch SGI55E75EU (Z19/Z SGI55E75EU)

    ja kupiłem tę za 1700 zł

  • 4. Data: 2009-08-11 11:17:55
    Od: "piast9" <p...@i...pl>

    Dzięki za podpowiedzi. Co to jest aqua-stop? Czy ten poniższy model ma
    wspomniane u przedmówcy funkcje?
    ----------

  • 5. Data: 2009-08-11 11:24:42
    Od: "McBeth" <m...@l...poczta.onet.pl>

    > Dzięki za podpowiedzi. Co to jest aqua-stop? Czy ten poniższy model ma
    > wspomniane u przedmówcy funkcje?
    Aqua-stop to elektrozawór montowany na przyłączu wody. Zabezpiecza przed
    zalaniem w razie pęknięcia węża lub awarii zmywarki.

    Pzdr.
    Adam

  • 6. Data: 2009-08-11 11:57:16
    Od: "piast9" <p...@i...pl>

    Jak w praktyce z głośnością omawianego sprzętu? kuchnię mam "otwartą"...

  • 7. Data: 2009-08-11 13:20:25
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>

    piast9 wrote:
    > Dzięki za podpowiedzi. Co to jest aqua-stop? Czy ten poniższy model ma
    > wspomniane u przedmówcy funkcje?
    > ----------

    khm piszemy na dole nie na górze :) tak dla porządku.

    ma aqua stop, to takie rozwiązanie gdzie zawór elektromagnetyczny jest
    mocowany do zaworu w ścianie czyli na wężu poza poborem wody nie ma
    ciśnienia, chyba jest jeszcze jakiś sensor który odcina wodę przy
    uszkodzonym wężu

  • 8. Data: 2009-08-11 13:23:54
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>

    piast9 wrote:
    > Jak w praktyce z głośnością omawianego sprzętu? kuchnię mam
    > "otwartą"...

    też mam otwartą i to jest najcichsza w tym przedziale cenowym, cichsze są
    już sporo droższe. Oceniam ja dość dobrze mycie naczyń nie jest upierdliwe,
    bardzo cenny jest program 30minut szybki i dobrze umyte naczynia.
    BTW: polecam stosowanie oddzielnych preparatów myjących, zaczynałem na
    kostkach Calgonit ale teraz stosuję żel do mycia i nabłyszczacz oddzielnie
    (też Calgonit) i efekty sa imho lepsze.

  • 9. Data: 2009-08-11 14:48:35
    Od: "Druid29" <d...@t...pl>

    Użytkownik "piast9" <p...@i...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > służyć .. Rozmiar ( jest miejsce) jest nieistotny. Na co zwrócić uwagę
    > poza zużyciem energii, wody, programy itp?

    Podobne wyposażeniem i funkcjami do Boscha są zmywarki SIEMENS, według
    danych katalogowych cichsze o kilka dB od Boscha. Do ściągnięcia z internetu
    są katalogi obu marek. Ja mam od niedawna (w otwartej kuchni) SIEMENSA
    SN66030EU (60 cm). Dla mnie istotne są programy - skrócenie czasu dowolnego
    programu o połowę i program połowy załadunku, dość funkcjonalne kosze i
    akceptowalna głośność (44dB)

    Pozdrawiam,
    Druid29
    .

  • 10. Data: 2009-08-11 15:40:36
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>

    Druid29 wrote:
> [...]
    > skrócenie czasu dowolnego programu o połowę i program połowy
    > załadunku, dość funkcjonalne kosze i akceptowalna głośność (44dB)

    przecież Siemens i Bosch to to samo tylko Siemens jest droższy.