  • 11. Data: 2009-08-11 16:41:21
    Temat: Re: zmywarka do zabudowy
    Od: Grzegorz Janoszka <G...@n...Janoszka.pl>

    piast9 wrote:
    > Jak w praktyce z głośnością omawianego sprzętu? kuchnię mam "otwartą"...

    Ja nie mam najcichszej zmywarki, ale i tak jest na tyle cicha, że nawet
    można przy niej spać i czasem ciężko zauważyć, że skończyła pranie.

    --
    Grzegorz Janoszka

  • 12. Data: 2009-08-11 18:47:55
    Od: "jQ" <a...@s...pl>

    Użytkownik "McBeth" <m...@l...poczta.onet.pl> napisał w wiadomości
    > Bosch (z aqua-stop, minimalną ilością programów i przepływowym
    > ogrzewaczem).
    Dokładnie. Liczy się tylko Bosch - Siemens. Reszta do pięt im nie dorasta.

  • 13. Data: 2009-08-11 19:34:52
    Od: "Druid29" <d...@t...pl>

    > Druid29 wrote:
    > przecież Siemens i Bosch to to samo tylko Siemens jest droższy.

    Niby to samo, tylko skąd biorą się katalogowe różnice 4dB głośności w
    porównywalnych modelach? A co do cen, to trudno stwierdzić, bo Bosch i
    Siemens nie mają identycznie wyposażonych modeli zmywarek, choć rzeczywiście
    poszczególne opcje są identyczne. Oczywiście cały czas mam na myśli średnią
    półkę.

    Pozdrawiam,
    Druid29

  • 14. Data: 2009-08-11 19:41:37
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>

    Druid29 wrote:

    > Niby to samo, tylko skąd biorą się katalogowe różnice 4dB głośności w
    > porównywalnych modelach?

    no siemens jest lepszy wieć musi być cichszy :) inna metoda pomiaru :)

  • 15. Data: 2009-08-11 22:08:58
    Od: "ia" <z...@m...pl>

    Użytkownik "piast9" <p...@i...pl> napisał w wiadomości
    > Witam
    > Stało się - koleżanki przekonały moją ładniejszą połowę do zakupu
    > zmywarki do naczyń. Akurat na tym sprzęcie wcale się nie zanam... Jaką
    > markę, model polecicie za przystępną cenę.. Ma być niezawodna i wiele lat
    > służyć .. Rozmiar ( jest miejsce) jest nieistotny. Na co zwrócić uwagę
    > poza zużyciem energii, wody, programy itp?
    > Z góry dziękuję za rady....
    >
    > Piast

    Ja też zacząłem od dolnej półki, a niestety skończyło się na tym, że ten
    1000 zł więcej to naprawdę duże udogodnienie i jak rozłożyć na najbliższe
    lata to niewiele się robi. A wybraliśmy, zresztą po braku negatywnych
    opninii, co również potwierdzam:
    http://www.ceneo.pl/;0151793050-10.htm#productOpinio
    ns

    pzdr
    ia

  • 16. Data: 2009-08-11 22:48:25
    Od: XL <i...@g...pl>

    Dnia Wed, 12 Aug 2009 00:08:58 +0200, ia napisał(a):

> [...]
    > 1000 zł więcej to naprawdę duże udogodnienie i jak rozłożyć na najbliższe
    > lata to niewiele się robi. A wybraliśmy, zresztą po braku negatywnych

    Mam prawie identyczny model, podobna cena, jest to świetny sprzęt,
    potwierdzam. Dołożyliśmy parę setek za 5-letnią gwarancję, bo uznalismy, że
    jesli ma się popsuć, to właśnie w tym okresie - używamy codziennie z pełnym
    wsadem i to najczęściej w programie intensywnym. Więc warto. Wychodzę z
    założenia, że jeśli się w ciągu 5 lat nie zepsuje, to znaczy jest to dobry
    egzemplarz i dalej też nie będzie źle.
    Z łezką w oku będę jednak wspominać mojego 13-letniego bezawaryjnego
    Bauknechta... który w ciągu tych lat w połowie tego czasu wymagal tylko
    wymiany pompy... Wodę mamy paskudną odkąd jest wodociąg, więc pompa nie
    wytrzymała zakamienienia, gdy w ustawieniach zmywarki nie wzięłam go pod
    uwagę po załozeniu wodociągu - przedtem mielismy cudowną, miękką wodę z
    własnej studni - zero kamienia.
    --

    Ikselka.

  • 17. Data: 2009-08-12 06:18:21
    Od: Jan Werbiński <j...@j...com>

    Użytkownik "McBeth" <m...@l...poczta.onet.pl> napisał w wiadomości
    > Bosch (z aqua-stop, minimalną ilością programów i przepływowym
    > ogrzewaczem).

    Czyli najtańszy Bosch. 60cm
    Popieram.

    Prywatna http://www.janwer.com/
    Nasza siec http://www.fredry.net/

  • 18. Data: 2009-08-12 09:01:27
    Od: Sławomir Mateuszczyk <s...@g...ZAMIEN.lp>

    Jan Werbiński pisze:

    > Czyli najtańszy Bosch. 60cm

    Jeśli najtańszy model to zwróć uwagę na kosze i możliwości ich
    załadowania naczyniami. Te najtańsze są bardzo mało elastyczne pod tym
    względem. Porównaj sobie kosze w droższym modelu i zastanów się czy nie
    warto jadnak dopłacić.
    --
    Slaw

  • 19. Data: 2009-08-12 14:57:20
    Od: "Boombastic" <b...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Druid29" <d...@t...pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > Siemens nie mają identycznie wyposażonych modeli zmywarek, choć
    > rzeczywiście poszczególne opcje są identyczne. Oczywiście cały czas mam na

    Przecież o to chodzi by nie można było bezpośrednio porównywać. Bosch i
    Siemens to to samo w nieco innym opakowaniu, tylko Siemens jest niby
    pozycjonowany wyżej, więc jest nieco droższy.
    Ja mam zmywarkę Boscha SMV59 i ma poziom hałasu 44 dB i to jest bardzo,
    bardzo niski poziom hałasu.

  • 20. Data: 2009-08-12 15:19:43
    Od: "Druid29" <d...@t...pl>

    wiadomości news:h5ula1$578$1@newsread.aster.pl...

> [...]
    > pozycjonowany wyżej, więc jest nieco droższy.
    > Ja mam zmywarkę Boscha SMV59 i ma poziom hałasu 44 dB i to jest bardzo,

    Wiosną dokładnie porównałem dane katalogowe z cenami (na allegro) i nie
    stwierdziłem tego co piszesz, pomimo, że jeden ze sprzedawców też mówił o
    wyŻszym pozycjonowaniu SIEMENSA. Ale może rzeczywiście trafiłem na okazje
    cenowe.
    Mój Siemens też ma 44 dB, rzeczywiście jest dość cichy, a porównywalne
    cenowo i funkcjonalnie Bosche miały katalogowo 48 dB. Twój Bosch (domyślam
    się że SMV59T00) to najwyższa póka wśród zmywarek, ale nie ma bezpośredniego
    odpowiednika u Siemensa. Zresztą zależnie od sprzedawcy różnice ceny danego
    modelu dochodziły do 350 zł.

    Pozdrawiam,
    Druid29