  • Data: 2016-12-31 23:13:13
    Temat: Re: darmowe ciepło w zimie
    Od: Janusz_k <J...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2016-12-31 o 17:09, Kris pisze:

    > To trochę skopana ta Twoja podłogówka skoro do 45stC musisz grzać.

    A gdzie pisze że grzeję do tyle? na tyle się liczy, jak piec nagrzeje
    dom to się wyłącza, przy ile to nie wiem bo tego nie mierzę, wiem że w
    duze mrozy to dochodziło do tych 45st. Piec zaczyna na pewno od niższej
    temp ze względu na bezwładność podłogówki, poza tym 45st dla pieca
    gazowego nic nie znaczy to nie PC gdzie każde 5st obniża zauważalnie
    sprawność pompy.

    --
    Pozdr

    Janusz_k