  • Data: 2012-12-07 10:01:45
    Temat: Re: deska podłogowa ---
    Od: w...@g...com szukaj wiadomości tego autora

    > Ja w ogóle lubię drewno, najlepiej jasne jakieś.
    > Taka podłoga byłaby cool. Jednak w domu który wybudowałem mam wszędzie
    > podłogówkę i takie rozwiązanie nie byłoby najlepsze z tego powodu.
    > Ten typ ogrzewania jest dla mnie wprost idealny! Sprawdza się znakomicie.
    > Podłoga jest o normalnej temp. ani ciepła ani zimna, zero grzejników na
    > ścianach a w domu ciepło, ok. 22st. :-)

    No właśnie dokładnie jest odwrotnie - dokładnie mam na myśli twój tok rozumowania -
    że mając podłogówkę i brak drewna na podłodze, a mając drewno i kaloryfery. To znaczy
    gdy na podłodze leży drewno, wtedy CAŁY rok masz podłogę o normalnej temperaturze i
    nie ma dyskomfortu z chodzeniem boso (ty,dzieciaki,goście, etc.) po tej podłodze.
    Natomiast podłogówka z płytkami - owszem w sezonie grzewczym jest miło, ale co z
    następnym pół roku ? Czy wtedy też jest "ani ciepła ani zima" ? Miły chłód bijący
    latem, gdy stąpam po płytkach ?

    Oczywiście to wszystko są preferencje poszczególnych osób, jedni całe życie chodzą w
    butach/kapciach po domu, inni nie potrafię/nie lubią. Ja nie jestem w stanie
    wytrzymać bez kapci latem w łazience na gołej płytce (dlatego są dywaniki), nie
    mówiąc już o salonie wyłozonego płytkami u gości.

    Oczywiście oprócz tej wady (w moim odczuciu) podłogówka ma (ponoć) wiele innych
    zalet. Idealnie byłoby drewno+podłogówka.

    pzdr
    Bogdan