  • Data: 2012-12-07 10:15:10
    Temat: Re: deska podłogowa ---
    Od: "quent" <x...@x...com> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik napisał w wiadomości grup
    dyskusyjnych:d4dda479-73e7-4a13-b94d-a04817680732@go
    oglegroups.com...
    > Natomiast podłogówka z płytkami - owszem w sezonie grzewczym jest miło,
    > ale co z następnym pół roku ?

    Nie mam płytek.
    Mam podłogę winylową:
    https://plus.google.com/u/0/photos/10497619375684860
    2152/albums/5762513735631663985/5771000423523877586

    Podłogówka ma tę jeszcze zaletę, że wszędzie jest jednakowa temp. Nie ma
    stref chłodniejszych/cieplejszych jak z grzejnikami gdzie np. przy grzejniku
    jest za gorąco a gdzieś w kącie wręcz przeciwnie.
    Mieszkałem z grzejnikami w różnych mieszkaniach całe życie i mam ich dosyć.

    > Oczywiście to wszystko są preferencje poszczególnych osób

    Zgadza się.