    From: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Subject: Re: dla grzejących węglem
    Date: Tue, 1 Mar 2011 19:58:20 +0100

    Shreek wrote:
    > W dniu 2011-03-01 18:27, mirek pisze:
    >> http://podatki.onet.pl/wegiel-bedzie-drogi-jak-cygar
    a-i-kapelusze,19923,4197382,1,prasa-detal

    > Czy coś w tym systemie nie będzie drogie?
    > Celowe działanie organizatorów "systemu" aby uwalić sporą część
    > społeczeństwa, która nie jest na tyle biedna aby była nieistotna
    > ekonomicznie i nie na tyle bogata aby być partnerem w biznesie.

    ale "gupotu" gadasz...

    popytu nie buduje garstka bogatych świadomych ludzi tylko masy zwykłych
    ludzi/proli...

    ktoś musi kupować te kolejne wynalazki cywilizacji, świadomi klienci nie są
    dobrymi kupowaczami.

    ja wiem czego chcę, kupiłem sobie dobry smartphone dwa lata temu i nie mam
    go zamairu zmieniać bo jestem z niego cholernie zadowolony, większość leci
    kupowac kolejną nowość okrzykniętą sensacją rynkową.

    Mam solidny TV plazmowy i nie mam zamiaru wydawać pieniedzy na TV 3D bo
    oglądanie TV nie jest sensem mojego życia. Wolę kupić sobie stary syntezator
    ale kupowanie używanego sytezatora nie robi popytu. Nie mam kina domowego,
    mam zwykły zestaw stereo.

    Mam dobry aparat cyfrowy który ma juz 3 lata i nie kupie prawdopodobnei
    nowego przez kolejne 3 bo ten aparat robi wszytsko to co profesjonalny
    aparat powienien robić. Może kupię jakiś frymuśny mały range-finder-like
    cyfrak, jak sie pojawi taki, który będzie mi odpowiadał.