  • 1. Data: 2011-09-23 14:42:57
    Temat: Re: do kiki: mozesz zerknac na moje fotki? :)
    Od: "kiki" <k...@t...fel>

    http://www.fakro.pl/produkty/galeria.php

    Tu są fotki jak powinny być osadzone okna FAKRO. Czy gdzieś widzisz okno
    obrobione poza płaszczyzną ściany?

    I druga sprawa. Nie widzę na tych zdjęciach twoich nakładek
    termoizolacyjnych na te okna połaciowe. Ani nie widzę żeby wykonawcy
    ocieplili je dookoła po zewnętrznej stronie do wysokości łat do których są
    przykręcone.
    W związku z tym dojdzie jeszcze przemarzanie na skos przy samej ramie, gdzie
    grubość izolacji termicznej wynosi u ciebie zero centymetrów.

  • 2. Data: 2011-09-24 07:39:44
    Od: "Wasyl" <w...@o...pl>

    Użytkownik "kiki" <k...@t...fel> napisał w wiadomości
> [...]
    > W związku z tym dojdzie jeszcze przemarzanie na skos przy samej ramie,
    > gdzie grubość izolacji termicznej wynosi u ciebie zero centymetrów.

    na którym z moich zdjęć widać, że nie jest właściwie ocieplone okno?
    gdzie powinno być ocieplenie?
    (do okna dostałem warkocze z wełny owczej które miały zostać powsadzane)

  • 3. Data: 2011-09-24 14:00:24
    Od: "kiki" <k...@t...fel>

    "Wasyl" <w...@o...pl> wrote in message

    > na którym z moich zdjęć widać, że nie jest właściwie ocieplone okno?
    > gdzie powinno być ocieplenie?
    > (do okna dostałem warkocze z wełny owczej które miały zostać powsadzane)

    Tą owczą wełnę to możesz sobie wiesz co z nią zrobić :-)
    Rama okna na skos dookoła jest praktycznie niczym nieocieplona.
    Ja z tym walczyłem dwa lata temu i zostały mi jeszcze 2 veluxy.
    Jak dookoła okna od zewnątrz nie będzie szczelnie przyklejonego styroduru
    basfa albo jeżeli nie kupisz kołnierzy termoizolacujnych to w przyszłym
    sezonie czeka cie remont.
    I tak trzeba te okna dac wyżej, to zrób to od razu - jedno i drugie.

  • 4. Data: 2011-09-25 15:19:06
    Od: "Wasyl" <w...@o...pl>

> [...]
    > W związku z tym dojdzie jeszcze przemarzanie na skos przy samej ramie,
    > gdzie grubość izolacji termicznej wynosi u ciebie zero centymetrów.

    czy masz zdjęcia jak i gdzie dokładnie powinno być ocieplone takie okno z
    zewnątrz?
    robiłeś zdjęcia jak ocieplałeś u siebie?

  • 5. Data: 2011-09-25 18:28:58
    Od: "kiki" <k...@t...fel>

    "Wasyl" <w...@o...pl> wrote in message

    > czy masz zdjęcia jak i gdzie dokładnie powinno być ocieplone takie okno z
    > zewnątrz?
    > robiłeś zdjęcia jak ocieplałeś u siebie?

    U mnie nie dali ani kołnierzy ani ocieplenia. Przez co przemarzły mi
    wszystkie wnęki okien połaciowych.
    Okno jest umieszczone powyżej warstwy ocieplenia więc cienka deseczka
    oddziela okno od otoczenia.

    Albo kupisz to: http://fakro.pl/kolnierze/specjalne/z_termoizolacja.
    php
    Albo coeplisz okno styrodurem BASF-a ta taką miękką pianką poprzez szczelne
    oklejenie ramy okna dookoła pod tym standardowym kołnierzem wokół okna.
    Bo teraz tam masz po prostu pusto.
    Jest to nielada wyzwanie żeby to zrobić jak należy. Ja jeszcze po bokach
    krokwii docinałem styropian żeby obróbkę regikpsem skleić z tym styropianem
    i krokwią ale to nic nie da jeżeli na górze nad membraną nie bedzie
    ocieplenia.

  • 6. Data: 2011-09-27 20:06:41
    Od: "Wasyl" <w...@o...pl>

> [...]
    > krokwii docinałem styropian żeby obróbkę regikpsem skleić z tym
    > styropianem i krokwią ale to nic nie da jeżeli na górze nad membraną nie

    ja mam kupione te cieplejsze kołnierze,
    tylko pewnie sam zakup to nie wszystko i myślę, że trzeba je będzie
    jeszcze "recznie" doszczelniać
    co sądzisz o tym?

  • 7. Data: 2011-09-27 20:07:55
    Od: "Wasyl" <w...@o...pl>

> [...]
    > sezonie czeka cie remont.
    > I tak trzeba te okna dac wyżej, to zrób to od razu - jedno i drugie.

    w jaki sposób powinna być ocieplona rama okna?
    gdzie wsadzać ten styrodur i jaki konkretnie rozmiar styroduru kupować?