  • 1. Data: 2011-09-23 15:18:48
    Temat: T.Brzeczkowski - ?
    Od: "trio" <t...@w...pl>

    Witam,
    czesto na forach budowlanych mozna spotkac rozne opinie Pana T.Brzeczkowski,
    ktory wydaje sie byc "specjalista". Z tego co widac to wszystko wyglada
    jakby pisal on POSTY SPONSOROWANE przez producentow styropianu itp. Zaleca
    stosowanie 40cm styropianu pod wylewki i inne ciekawe rzeczy. Czy nie jest
    on wytworem firm budowlanych ktorzy chca wciskac ludziom kit, aby kupowali
    jak najwiecej materialu?

    pozdrawiam

  • 2. Data: 2011-09-23 15:35:01
    Temat: Re: T.Brzeczkowski - ?
    Od: "kiki" <k...@t...fel>

    "trio" <t...@w...pl> wrote in message news:j5i813$rmt$1@node2.news.atman.pl...
> [...]
    > ciekawe rzeczy. Czy nie jest on wytworem firm budowlanych ktorzy chca
    > wciskac ludziom kit, aby kupowali jak najwiecej materialu?

    Na forach budowlanych nie możesz wyrazić odrębnego zdania, bo ci skasują
    posty. Te wszystkie fora to jeden wielki sponsoring i spam. Jedynie usenet
    pozostał oazą wolności słowa. Co prawda każdy może pisać co chce ale
    przynajmniej nikt nie wycina niewygodnych postów. Za to właśnie cenimy
    usenet.
    Na usenecie czasem wyskoczy głupek i zapoda spam ale my to ignorujemy
    milczeniem. Czytniki wyświetlają wiadomości usenetowe w wątkach, nie czytasz
    wszystkiego od góry do dołu jak na forach.

    Co do styropianu pod wylewką. Dobrze jest go dać więcej niż mniej ale może
    osiadać.

  • 3. Data: 2011-09-23 16:11:00
    Od: Robert G <r...@p...onet.pl>

    Użytkownik trio napisał:
    > mozna spotkac rozne opinie Pana T.Brzeczkowski,

    Nie spotkałem tu opinii takiego pana... I pierwszy raz o takim osobniku
    słyszę/czytam w każdym razie nikt tak się nie podpisywał, a czytuję tę
    grupę gdzieś od 2006 roku...

    pozdr
    Robert G.

  • 4. Data: 2011-09-23 16:18:04
    Od: "trio" <t...@w...pl>

    Użytkownik "Robert G" <r...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

    > Nie spotkałem tu opinii takiego pana... I pierwszy raz o takim osobniku
    > słyszę/czytam w każdym razie nikt tak się nie podpisywał, a czytuję tę
> [...]

    Tutaj on się raczej nie udziela, ale wystarczy zobaczyć
    http://www.google.pl/#sclient=psy-ab&hl=pl&source=hp
    &q=t_brzeczkowski+OR+t.brzeczkowski&pbx=1&oq=t_brzec
    zkowski+OR+t.brzeczkowski&aq=f&aqi=&aql=1&gs_sm=e&gs
    _upl=3176l5634l8l6195l4l4l1l0l0l0l232l574l0.2.1l5l0&
    bav=on.2,or.r_gc.r_pw.&fp=c1e181099d86045c&biw=1280&
    bih=635

    Rozumiem, że trzeba myśleć przyszłościowo - ale równie dobrze może wybuchnąć
    wojna i wszyscy dostaniemy po dupie. A tak w ogóle to czemu nie przyjąć
    teorii, że za 50 lat energia będzie niedostępna dla nikogo i po co w ogóle
    ogrzewać dom. Głupotą jest budowanie domu nie-pasywnego. Dawajmy 50cm
    styropianu. To mi wszystko przypomina jakieś metody zastraszania poprzedniej
    epoki lub KGB.

  • 5. Data: 2011-09-23 17:12:07
    Od: Robert G <r...@p...onet.pl>

    Użytkownik trio napisał:
    > To mi wszystko przypomina jakieś metody zastraszania poprzedniej
    > epoki lub KGB.

    Mi też :-))).
    Lobbyści i marketingowcy nie zasypiają gruszek w popiele.

  • 6. Data: 2011-09-23 17:42:36
    Od: "kiki" <k...@t...fel>

    "trio" <t...@w...pl> wrote in message news:j5ibft$va3$1@node2.news.atman.pl...

> [...]
    _upl=3176l5634l8l6195l4l4l1l0l0l0l232l574l0.2.1l5l0&
    bav=on.2,or.r_gc.r_pw.&fp=c1e181099d86045c&biw=1280&

    Czesem jest tak, że firma, dostawca kreuje sobie kilka avatarów na forach,
    które zyskują uznanie, a przy okazji reklamują konkretny produkt.
    Trudno oddzielić ziarno od plew.

  • 7. Data: 2011-09-23 17:54:30
    Od: Adam <a...@g...com>

    On 23 Wrz, 17:18, "trio" <t...@w...pl> wrote:
> [...]
    > on wytworem firm budowlanych ktorzy chca wciskac ludziom kit, aby kupowali

    Nie jest. On jest psychicznie chory :) Jego propozycje sa z czapy
    wziete - ocieplanie styropianem od srodka i takie tam sprawy.
    Zaprzecza wszystkim i wszystkiemu, a na poparcie swoich tez wkleja
    strony po norwesku, finsku czy w podobnym jezyku i twierdzi ze tam tak
    robia i wiedza lepiej ;) Ogolnie osobnik jest znany na wielu forach i
    na absolutnie kazdym wszyscy maja go od dawna dosc. Ale on od dobrych
    paru lat te swoje teorie probuje udowadniac :)

    On nie jest wytworem firm budowlanych bo pod jego propozycjami nie
    podpisalaby sie zadna firma, chyba ze chcialaby sie osmieszyc.

    Kiki - akurat t.b. jest potwierdzeniem ze to co piszesz to jedna
    wielka bzdura :) Forum muratora, forumbudowlane i kilka innych - na
    zadnym nie spotkalem sie z przypadkami o ktorych piszesz (jakoby
    mialybyc one sponsorowane przez firmy). Fora sa niezalezne bo tworza
    je ludzie, zadne nie utrzymaloby sie bedac pod jakimis naciskami
    jakiejs firmy czy stowarzyszenia.
    pozdr.

    --
    Adam