  • 1. Data: 2011-09-23 16:24:28
    Temat: jaki strop?
    Od: PiWa <p...@p...onet.pl>

    Witajcie,
    Zastanawiam się w jakiej technologii wykonać strop. Dom parterowy z
    poddaszem przeznaczonym co najwyżej na graty. Chodzi mi po głowie np
    tańszy drewniany zrobić. Czym się w tym wypadku kierować żeby to miało
    sens i jednocześnie nie generować sobie niepotrzebnych kosztów?

    --
    PW

  • 2. Data: 2011-09-23 17:39:36
    Temat: Re: jaki strop?
    Od: "kiki" <k...@t...fel>

    "PiWa" <p...@p...onet.pl> wrote in message
> [...]
    > tańszy drewniany zrobić. Czym się w tym wypadku kierować żeby to miało
    > sens i jednocześnie nie generować sobie niepotrzebnych kosztów?

    No jak na graty to tylko drewno - kantówki 7x14 co pół metra i na to płyty
    osb czy deski.
    To całe koszty.
    Tylko nie przybijaj wszystkich desek od razu tylko nap co kilka żeby sie
    trzymało. Żeby od góry dokończyć ocieplenie. Żeby mieć dojście do sufitu nad
    parterem.

  • 3. Data: 2011-09-23 19:58:32
    Od: Budyń <b...@g...pl>

    Użytkownik "kiki" <k...@t...fel> napisał w wiadomości
    > No jak na graty to tylko drewno - kantówki 7x14 co pół metra i na to płyty
    > osb czy deski.

    tak jak kiki pisze - ale dałbym wyzsze 7x18. Będą mocniejsze i sufit bedzie mniej
    pracował w czasie zanoszenia tych gratów.

    b.

  • 4. Data: 2011-09-27 08:17:07
    Od: "William Bonawentura" <n...@i...pl>

> [...]
    > tańszy drewniany zrobić. Czym się w tym wypadku kierować żeby to miało
    > sens i jednocześnie nie generować sobie niepotrzebnych kosztów?

    IMHO zrób tanią TERIVę. Strop drewniany to problem po pierwszej
    nieszczelności poszycia dachu, nieszczęściu typu pożar lub zerwanie dachu.