  • 1. Data: 2011-09-23 11:27:45
    Temat: Wrażenia płytkarskie
    Od: "zapinio" <z...@g...com>

    Na świeżo.
    Układany gres Cersanit,Paradyż oraz glazura (duża) Ceramstic (Chiny) i gres
    z Turcji (bardzo duży (120x60).
    Wszystko tzw. pierwszy gatunek
    Gres Paradyż na 3+ (płaszczyzna płytek OK, ,gorzej z trzymaniem wymiarów i
    krawędziami)
    Gres Cersanit 2+ (znaczne wygięcia płaszczyzny płytek)
    Glazura Ceramstic 5. (bez zarzutu)
    Gres turecki 5. (bez zarzutu)

    No cóż...wnioski na przyszłość nasuwają się same.

  • 2. Data: 2011-09-23 11:46:30
    Temat: Re: Wra?enia p?ytkarskie
    Od: wolim <n...@t...pl>

    W dniu 2011-09-23 13:27, zapinio pisze:
    > Na ?wie?o.
    > Uk?adany gres Cersanit,Parady? oraz glazura (du?a) Ceramstic (Chiny) i gres
    > z Turcji (bardzo du?y (120x60).
    > Wszystko tzw. pierwszy gatunek
    > Gres Parady? na 3+ (p?aszczyzna p?ytek OK, ,gorzej z trzymaniem wymiar?w i
    > kraw?dziami)
    > Gres Cersanit 2+ (znaczne wygi?cia p?aszczyzny p?ytek)
    > Glazura Ceramstic 5. (bez zarzutu)
    > Gres turecki 5. (bez zarzutu)
    >
    > No c?...wnioski na przysz?o?? nasuwaj? si? same.

    Ja też chwalę sobie chiński gres. Układałem bezfugowo i nie
    stwierdziłem, żeby jakoś specjalnie nie trzymał wymiarów.

    Choć był pieruńsko twardy i trudny w obróbce...

    Pozdry,
    MW

  • 3. Data: 2011-09-23 12:14:08
    Temat: Re: Wrażenia płytkarskie
    Od: rrr <r...@o...rrr.pl>

    Użytkownik zapinio napisał:
> [...]
    > Glazura Ceramstic 5. (bez zarzutu)
    > Gres turecki 5. (bez zarzutu)
    >
    > No cóż...wnioski na przyszłość nasuwają się same.

    Ja pamiętam tak:

    Gres z Końskich ( 2 fabryki) wymiary ok, ale niektóre duże płytki łódkowały,
    Hiszpańska Porcelanosa - idealna
    Chiński gres za 19,90 - idealny.
    Cersanit podobno kalibrowany - wrócił do sklepu.

    pozdrawiam
    rafał

  • 4. Data: 2011-09-23 12:18:06
    Od: "Marek P." <q...@a...pl>

    > Ja też chwalę sobie chiński gres. Układałem bezfugowo i nie
    > stwierdziłem, żeby jakoś specjalnie nie trzymał wymiarów.
    >
    > Choć był pieruńsko twardy i trudny w obróbce...

    Nie świecą w nocy ? :) (żartowałem)

  • 5. Data: 2011-09-23 13:16:46
    Od: ŁC <a...@r...to>

    Dnia Fri, 23 Sep 2011 13:27:45 +0200, zapinio napisał(a):

> [...]
    > Glazura Ceramstic 5. (bez zarzutu)
    > Gres turecki 5. (bez zarzutu)
    >
    > No cóż...wnioski na przyszłość nasuwają się same.

    To któraś z kolei opinia tego typu, którą spotykam. Szkoda, bo lubię
    kupować rzeczy produkowane w Polsce, ale z płytkami jest jak widać
    tendencja spadkowa...

    --
    ŁC
    Nic nie szkodzi zdrowiu bardziej niż praca

  • 6. Data: 2011-09-23 14:06:24
    Od: "kiki" <k...@t...fel>

    "zapinio" <z...@g...com> wrote in message
> [...]
    > Glazura Ceramstic 5. (bez zarzutu)
    > Gres turecki 5. (bez zarzutu)
    >
    > No cóż...wnioski na przyszłość nasuwają się same.

    Cersanit to gówno. Ja mam ich spłuczki i miałem muszle, gdzie nie dawało się
    spuścić wody w kiblu jakby były źle zaprojektowane.

  • 7. Data: 2011-09-23 14:25:12
    Od: "kiki" <k...@t...fel>

    "ŁC" <a...@r...to> wrote in message

    > To któraś z kolei opinia tego typu, którą spotykam. Szkoda, bo lubię
    > kupować rzeczy produkowane w Polsce, ale z płytkami jest jak widać
    > tendencja spadkowa...

    Z muszlami klozetowymi też co w nich nie chce spływać :-)

  • 8. Data: 2011-09-23 14:49:33
    Od: "Amir" <d...@g...pl>

    > Z muszlami klozetowymi też co w nich nie chce spływać :-)

    ale za to Polska firma KOŁO
    wytwarza swoje produkty w CHINACH :)
    sa w miare przyzwoite

  • 9. Data: 2011-09-23 14:54:31
    Od: "kiki" <k...@t...fel>

    "Amir" <d...@g...pl> wrote in message

    > ale za to Polska firma KOŁO
    > wytwarza swoje produkty w CHINACH :)
    > sa w miare przyzwoite

    Ja wymieniałem muszle Cersanit, a firma szła w zaparte.
    Na liście szajsu mam ceramikę poryzowaną(bez względu na producenta) i
    sanitariaty Cersanitu :-)
    Więcej już od tej firmy nie kupowałem.

  • 10. Data: 2011-09-23 16:59:03
    Od: "ATZ Rzeszow" <a...@P...pl>

    Użytkownik "kiki" <k...@t...fel> napisał w wiadomości

    > Ja wymieniałem muszle Cersanit, a firma szła w zaparte.
    > Na liście szajsu mam ceramikę poryzowaną(bez względu na producenta) i
    > sanitariaty Cersanitu :-)
    > Więcej już od tej firmy nie kupowałem.

    a z kibelkow wiszacych, ze stelazem co byscie polecili?

    --
    pozdr Z.