  • Data: 2016-08-18 23:02:09
    Temat: Re: do trzech razy sztuka :)
    Od: PiteR <e...@f...pl> szukaj wiadomości tego autora

    pilocik pisze tak:

    > chcę kłaść płytki, są dwie szkoły klejenia:
    > jedna wersja mówi kleić na pacę zębatą, natomiast druga twierdzi
    > że klej w całości pod płytki i dociskać aż wypłynie fugami.
    > ponoć plusem tej drugiej jest brak miejsca na wodę.
    > Co prawda przy wersji zębatej łatwiej poziomować płytki, ale
    > jestem w stanie się pomęczyć by przy drugiej wersji też były równo
    > Jaką zatem wersję klejenia wybrać ?

    Na pacę zębatą to szybko szybko, na odwał, obcym a nie sobie.

    Jak się pomęczysz z dokładnym smarowaniem płytek rzadkim i położysz je
    na rzadkie to będzie wieczne albo od razu odlezie bo dany klej źle
    znosi dużo wody.

    W 2002 roku robiłem płytki i z tego co pamiętam Atlas Plus i Ceresit 17
    trzymał jak skała ale Ceresit CM18 mi odłaził. Widać nie umiałem go
    stosować.

    Teraz to pewnie są takie kleje że łącza się z internetem w razie
    wilgoci pod płytkami ;)

    Przyklej na próbę jedną płytkę i po tygodniu spróbuj oderwać.

    Jeśli masz barierki z rury to wokół nożek zostaw duży zapas bo jeśli
    zechcesz ładnie i ciasno a lód rozsadzi rurki w tulipanki to popękaja
    sąsiednie płytki.

    Debilowi który zaprojektowal moja balustradę kazałbym teraz ją zjeść.

    --
    Piter

    Czym się różnią domy za 1mln $ i za 2mln $
    W tym za 2mln nie ma szczurów.