    From: robercik-us <r...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Subject: Re: dom gotowy
    Date: Fri, 11 Sep 2009 08:06:24 +0200

    wowa pisze:

    > Fantazja bliska rzeczywistości :)
    > http://www.domgotowy.pl/dok/kompaktowe.pdf
    > http://www.buma.com.pl/bumati/site/katalog/index.htm
    l tu przegieli z
    > cenami :(
    > http://www.bud-eko.pl/
    > i kilka innych
    > Te dwa dni, to był skrót myślowy :)

    Jak tam chcesz... Ja powiem tyle:
    Podbudowę pod coś takiego i tak musisz zrobić - popularnie zwany 'stan
    zero', czyli fundament wypełniony czymś w środku, zalany chudziakiem. No
    pewnie, że może on być mniej wytrzymały niż dla domu murowanego, ale
    musi po prostu być, bo na trawie takiego kontenera nie postawisz - masz
    już koszt, bo i przyłącza musisz też zrobić. Stawiasz na tym to pudło
    i... no i niby mieszkasz :-D. Peeewnie, że można, ale to raczej na coś
    tymczasowego zakrawa, a nie na dom, gdzie robisz wszystkie instalacje,
    izolacje, okładziny i masz nieruchomość w pełnym tego słowa znaczeniu.
    Tu... przywożą Ci coś, składają na miejscu i masz mieszkać. No fajnie,
    ale już z założenia toto powinno być tańsze od budowli tradycyjnej,
    bo... jest mniej trwałe :-), a czy jest tańsze?
    Sobie przelicz i pomyśl, czy warto? Każdy robi jak uważa, a na temat
    gustu się nie dyskutuje... ja bym jednak nie pchał się w coś takiego na
    stałę. W myśl powiedzenia 'z braku laku, dobry kit', ale pod warunkiem,
    że ten kit będzie z połowę tańszy od laku :-DDD.

    Rzuciłem jeszcze okiem na te Twoje wizje i... No ja nie chciałbym
    mieszkać w takiej szafie. Może jako obiekt letniskowy, tymczasowy... czy
    jeszcze inny dodatkowy, ale nie dom mieszkalny całoroczny !!! Trzeba
    uważać, żeby Ci tego nie ukradli :-DDD

    Ale to tylko moja prywatna opinia i nie koniecznie musisz się z nią
    zgadzać :-)

    pozdrawiam
    robercik-us