    From: Maniek4 <r...@s...won>
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Subject: Re: dom mieszkanie konieczna okazja
    Date: Fri, 16 Aug 2013 15:02:16 +0200

    W dniu 2013-08-16 14:14, Ergie pisze:

    > Jak ktoś chce mieszkać w centrum Bydgoszczy to ma ogromny wybór znacznie
    > tańszych mieszkań, dlatego pisanie na grupę _budowlaną_ oferty sprzedaży
    > znacznie przewartościowanego mieszkania wydaje mi się zabawne.
    >
    > Proszę dwa pierwsze z brzegu:
    > http://dom.gratka.pl/tresc/397-46291041-kujawskopomo
    rskie-bydgoszcz-centrum.html#24eb419e8fada081,1

    > http://dom.gratka.pl/tresc/397-46298283-kujawskopomo
    rskie-bydgoszcz-centrum.html#24eb419e8fada081,1

    Ta jasne. I to wszystko wiesz z krotkiego postu tak?

    > Cena jakby "trochę" niższa. A to jest cena ofertowa nie transakcyjna.
    > Dalej nie dostrzegasz dowcipu w tamtym poście? 40% drożej i jeszcze ta
    > przezabawna konieczność dobudowy wejścia.

    Jeden z lokalnych deweloperow w mojej okolicy kupil dzialke w centrum
    sporego miasta oddalonego o 180km od mojej miejscowosci. Zaplacil za nia
    65 milionow zyli. Niestety nie jest wielkosci Nowego York'u. Dam Ci moze
    numer telefonu do niego, albo maila to podeslesz mu jakies ciekawe
    linki, bo pewnie nie wie, ze przeplacil te tysiace procent.
    Za postawienie centrum handlowego zaplaci jakies dwiescie, moze trzysta
    milionow. A gdyby tak gdzies w oddali, na mazurskiej wsi do ktorej
    prowadzi jedna droga - zima nieodsniezana, postawil tam takie malutkie
    centrum handlowe to zobacz ile moglby zaoszczedzic.

    Pozdro.. TK