  • 1. Data: 2013-08-14 17:40:21
    Temat: Re: dom mieszkanie konieczna okazja
    Od: "Ergie" <e...@s...pl>

    Użytkownik "Aleksander" napisał w wiadomości grup
    .pl...

    > Okazja. Bardzo dobra lokalizacja. Bydgoszcz. Sprzedam nowe mieszkanie do
    > wykończenia, 103m2 Ip wysokośc 3 m . Słoneczne, od ulicy. Wszystkie
    > media. Konieczność dobudowy niezależnego wejścia schodowego. Lokal
    > nadaje
    > sie też do działalności .
    > Cena 3 tyś za m2. Jestem otwarty na wszelkie propozycje. Kontakt kom.
    > 669
    > 22 33 18 lub na maila.

    Pomyliłeś grupy. To się nadaje na humor a nie na grupę budowlaną. Za 309
    tysięcy można kupić działkę i postawić o połowę większy dom.
    A ten tekst o konieczności dobudowy niezależnego wejścia to jest przezabawny
    :-)

    Pozdrawiam
    Ergie

  • 3. Data: 2013-08-16 13:35:32
    Od: Maniek4 <r...@s...won>

    W dniu 2013-08-14 17:40, Ergie pisze:
> [...]
    > tysięcy można kupić działkę i postawić o połowę większy dom.
    > A ten tekst o konieczności dobudowy niezależnego wejścia to jest

    Wcale nie pomylil. Jest jeszcze cos takiego jak lokalizacja. W centrum
    miasta dzialki kosztuja dziesiatki milionow zlotych i tez doradzisz
    budowe domu z jedna droga dojazdowa miedzy bagnami?

    Pozdro.. TK

  • 4. Data: 2013-08-16 14:14:26
    Od: "Ergie" <e...@s...pl>

    > Wcale nie pomylil. Jest jeszcze cos takiego jak lokalizacja. W centrum
    > miasta dzialki kosztuja dziesiatki milionow zlotych i tez doradzisz budowe
    > domu z jedna droga dojazdowa miedzy bagnami?

    Jak ktoś chce mieszkać w centrum Bydgoszczy to ma ogromny wybór znacznie
    tańszych mieszkań, dlatego pisanie na grupę _budowlaną_ oferty sprzedaży
    znacznie przewartościowanego mieszkania wydaje mi się zabawne.

    Proszę dwa pierwsze z brzegu:
    http://dom.gratka.pl/tresc/397-46291041-kujawskopomo
    rskie-bydgoszcz-centrum.html#24eb419e8fada081,1
    http://dom.gratka.pl/tresc/397-46298283-kujawskopomo
    rskie-bydgoszcz-centrum.html#24eb419e8fada081,1

    Cena jakby "trochę" niższa. A to jest cena ofertowa nie transakcyjna. Dalej
    nie dostrzegasz dowcipu w tamtym poście? 40% drożej i jeszcze ta przezabawna
    konieczność dobudowy wejścia.

    Pozdrawiam
    Ergie

  • 5. Data: 2013-08-16 14:45:07
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu piątek, 16 sierpnia 2013 14:14:26 UTC+2 użytkownik Ergie napisał:
    > Cena jakby "trochę" niższa. A to jest cena ofertowa nie transakcyjna. Dalej
    > nie dostrzegasz dowcipu w tamtym poście? 40% drożej i jeszcze ta przezabawna
    > konieczność dobudowy wejścia.
    Tak kategorycznie wyrokujesz nie znając wszystkich faktów opierając się tylko o
    informacje z netu.
    Ja nie znam cen w Bydgoszczy ale widze jak jest u mnie- lokal(a Aleksander pisze że
    mozna tam zrobić lokal użytkowy) przy głównej ulicy, tzw deptaku kosztuje 4-5 razy
    więcej jak taki sam lokal ale 100 metrów w głąb bocznej uliczki. Niby ten drugi tez w
    centrum ale 100metrów robi ogromna różnice.
    Więc lokalizacja ma ogromne znaczenie i ja bym tak nie wyrokował od razu ze cena
    podana przez Aleksandra jest śmiesznie wysoka.

  • 6. Data: 2013-08-16 15:02:16
    Od: Maniek4 <r...@s...won>

    W dniu 2013-08-16 14:14, Ergie pisze:

> [...]
    >
    > http://dom.gratka.pl/tresc/397-46298283-kujawskopomo
    rskie-bydgoszcz-centrum.html#24eb419e8fada081,1

    Ta jasne. I to wszystko wiesz z krotkiego postu tak?

    > Cena jakby "trochę" niższa. A to jest cena ofertowa nie transakcyjna.
    > Dalej nie dostrzegasz dowcipu w tamtym poście? 40% drożej i jeszcze ta
    > przezabawna konieczność dobudowy wejścia.

    Jeden z lokalnych deweloperow w mojej okolicy kupil dzialke w centrum
    sporego miasta oddalonego o 180km od mojej miejscowosci. Zaplacil za nia
    65 milionow zyli. Niestety nie jest wielkosci Nowego York'u. Dam Ci moze
    numer telefonu do niego, albo maila to podeslesz mu jakies ciekawe
    linki, bo pewnie nie wie, ze przeplacil te tysiace procent.
    Za postawienie centrum handlowego zaplaci jakies dwiescie, moze trzysta
    milionow. A gdyby tak gdzies w oddali, na mazurskiej wsi do ktorej
    prowadzi jedna droga - zima nieodsniezana, postawil tam takie malutkie
    centrum handlowe to zobacz ile moglby zaoszczedzic.

    Pozdro.. TK

  • 7. Data: 2013-08-16 15:14:06
    Od: "Ergie" <e...@s...pl>

    rskie-bydgoszcz-centrum.html#24eb419e8fada081,1
    rskie-bydgoszcz-centrum.html#24eb419e8fada081,1

    > Ta jasne. I to wszystko wiesz z krotkiego postu tak?

    A Ty ze szklanej kuli wiesz, że tak nie jest?

    Jesteś dorosły więc zachowuj się rozsądnie - gdyby to była okazja to już
    dawno ktoś by się zainteresował, a sprzedający nie musiałby spamować grupy.

    Pozdrawiam
    Ergie

  • 8. Data: 2013-08-16 15:17:41
    Od: "Ergie" <e...@s...pl>

    oglegroups.com...

> [...]

    > Ja nie znam cen w Bydgoszczy ale widze jak jest u mnie- lokal(a Aleksander
    > pisze że mozna tam zrobić lokal użytkowy)

    Lokal do działalności bez osobnego wejścia?

> [...]
    > Więc lokalizacja ma ogromne znaczenie i ja bym tak nie wyrokował od razu
    > ze cena podana przez Aleksandra jest śmiesznie wysoka.

    Oczywiście że ma, ale nie istnieją darmowe obiady. Skoro ktoś spamuje grupę
    to pewnie inne formy znalezienia jelenia (o przeprasza Klienta) już dawno
    przestały działać. Dobre lokale nadające się do działalności, w dodatku przy
    głównej ulicy to się rozchodzą jak ciepłe bułeczki.

    Pozdrawiam
    Ergie

  • 9. Data: 2013-08-16 15:31:45
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu piątek, 16 sierpnia 2013 15:17:41 UTC+2 użytkownik Ergie napisał:
> [...]
    Pisze że jest możliwośc dorobienia wejścia. Co w tym dziwnego.
    > Oczywiście że ma, ale nie istnieją darmowe obiady. Skoro ktoś spamuje grupę
    > to pewnie inne formy znalezienia jelenia (o przeprasza Klienta) już dawno
    > przestały działać.

    Może masz rację a może nie. Aleksander to raczej stały bywalec grupy jeśli dobrze
    kojarzę i być moze napisał i tu dodatkowa informację.

    > Dobre lokale nadające się do działalności, w dodatku przy
    > głównej ulicy to się rozchodzą jak ciepłe bułeczki.
    Może u Ciebie na Ślasku.
    U nas np tak do 2008 roku było jak piszesz- kupno czy nawet wynajęcia lokalu przy
    głównej ulicy było praktycznie niemożliwie. 3
    Teraz przy tej samej ulicy widze conajmniej kilka lokali z kartka "do wynajęcia" i
    chetnych nie ma- kryzys jest w końcu.

  • 10. Data: 2013-08-16 15:52:40
    Od: Maniek4 <r...@s...won>

    W dniu 2013-08-16 15:14, Ergie pisze:
> [...]
    http://dom.gratka.pl/tresc/397-46298283-kujawskopomo
    rskie-bydgoszcz-centrum.html#24eb419e8fada081,1

    > A Ty ze szklanej kuli wiesz, że tak nie jest?

    Nie napisalem ani jednego slowa oceniajacego tamten post. Napisal to
    napisal, skoro nie jestem zainteresowany to nie komentuje.

    > Jesteś dorosły więc zachowuj się rozsądnie - gdyby to była okazja to już
    > dawno ktoś by się zainteresował, a sprzedający nie musiałby spamować
    grupy.

    Jestem dorosly i nie chce mi sie wygrzebywac linkow z netu obalajacych
    teorie dobrej okazji, jakbym nie mial nic innego do roboty.

    Pozdro.. TK