  • 1. Data: 2017-04-12 08:44:16
    Temat: dom w kawałkach
    Od: PiteR <e...@f...pl>

    czterech przywieźli. Całą ulicę zastawili. Cztery TIR-y.
    Nie można k przejść. Ciekawe kiedy złożą go do kupy.

    Stawiam, że w sobotę.

    --
    Piotrek

    Let me see your war face.

  • 2. Data: 2017-04-12 08:52:18
    Temat: Re: dom w kawałkach
    Od: Budyń <b...@g...com>

    W dniu środa, 12 kwietnia 2017 08:44:18 UTC+2 użytkownik PiteR napisał:
    > czterech przywieźli. Całą ulicę zastawili. Cztery TIR-y.
    > Nie można k przejść. Ciekawe kiedy złożą go do kupy.
    >
    > Stawiam, że w sobotę.

    foty rób :-) W sobotę to będą jajka swiecic, glosuję ze w piątek skończą.

    b.

  • 3. Data: 2017-04-12 08:54:11
    Od: PiteR <e...@f...pl>

    Budyń pisze tak:

    > foty rób :-) W sobotę to będą jajka swiecic, glosuję ze w piątek
    > skończą.

    :)

    http://piterpro.private.pl/uk/domek.jpg

    --
    Piotrek

    Let me see your war face.

  • 4. Data: 2017-04-12 10:14:46
    Od: "Tomasz" <t...@g...com>

    Użytkownik "PiteR" <e...@f...pl> napisał

    > http://piterpro.private.pl/uk/domek.jpg

    I gdzie tu widzisz te elementy do składania?
    Chyba Ci się zdjęcia pomyliły.

    ---
    Avast.

  • 5. Data: 2017-04-12 10:31:59
    Od: quent <x...@x...com>

    On 12.04.2017 08:54, PiteR wrote:

    > :)
    >
    > http://piterpro.private.pl/uk/domek.jpg

    Od razu widać, że to nie PL.
    Czysto, równe drogi ;-))))

    --
    Pozdr.
    www.elipsa.info

  • 6. Data: 2017-04-12 10:36:59
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu środa, 12 kwietnia 2017 10:32:01 UTC+2 użytkownik quent napisał:

    > Od razu widać, że to nie PL.
    > Czysto, równe drogi ;-))))
    Kompleksy jakies masz;)

  • 7. Data: 2017-04-12 11:13:40
    Od: quent <x...@x...com>

    On 12.04.2017 10:36, Kris wrote:

    > Kompleksy jakies masz;)

    Za dużo przebywam za granicą.
    Strasznie irytuje mnie Polska państwowa infrastruktura.

    --
    Pozdr.
    www.elipsa.info

  • 8. Data: 2017-04-12 13:09:17
    Od: nadir <n...@h...org>

    W dniu 2017-04-12 o 08:44, PiteR pisze:
    > czterech przywieźli. Całą ulicę zastawili. Cztery TIR-y.
    > Nie można k przejść. Ciekawe kiedy złożą go do kupy.
    >
    > Stawiam, że w sobotę.

    Może im wkrętów zabrakło?
    Na moim osiedlu dom z dwóch kawałków około godziny stawiali. A
    najdłużej, przy tej całej operacji, to i tak się dźwig rozstawiał.

  • 9. Data: 2017-04-12 19:13:09
    Od: PiteR <e...@f...pl>

    Budyń pisze tak:

    > foty rób :-) W sobotę to będą jajka swiecic, glosuję ze w piątek
    > skończą.

    Miałes rację o 17 lazłem z roboty i już prawie skończyli :)

    http://piterpro.private.pl/uk/domek_prawie.jpg

    --
    Piotrek

    Let me see your war face.