  • Data: 2018-07-19 18:48:38
    Temat: Re: droga
    Od: pilocik <p...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 19.07.2018 o 17:11, Budyń pisze:
    > pomysł na drogę potrzebny
    >
    > mam ok 70m drogi dojazdowej do domu do zrobienia, teren mój.
    > Za 2 do 20lat zacznie sie budowac za moim budynkiem następny. Jesli zrobię drogę
    nędzną dla samochodów osobowych wystarczy ale dla tej budowy mi ją ciężarowki
    skatują.
    > Jesli zrobię juz teraz solidną to będzie drogo a być moze przez 20lat niepotrzebnie
    tak porządnie. A wolalbym wydac mniej niz wiecej, są inne wydatki.

    > Być moze trzeba zrobić obecnie baaardzo tanio, a przy okazji następnej budowy
    wybudowac jeszcze raz. Czym sie da zrobic tanio a żeby choć troche wyglądało?

    > b.

    70x3 to ok210m2
    płyta betonowa drogowa >50złza m2, tanio nie będzie

    jak za dwa lata to może nie robić chwilowo nic, jak za dwadzieścia lat
    to zrobić drogę dla osobówek a potem niech się dziec imartwią? ;D