  • Data: 2018-07-20 00:10:37
    Temat: Re: droga
    Od: "Adam Sz." <a...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu czwartek, 19 lipca 2018 17:11:04 UTC+2 użytkownik Budyń napisał:
    > pomysł na drogę potrzebny
    > mam ok 70m drogi dojazdowej do domu do zrobienia, teren mój.

    Tyś jest z dolnośląskiego - nie masz tam tanio granitowych odpadów do
    dorwania? To byłby dobry materiał na taką byle jaką podbudowę.

    Ogólnie to mocno współczuję. 8 lat żyłem przy takiej byle jakiej drodze
    - mieliśmy tutaj chyba wszystko co można (co rok nam to miasto tymczasowo
    robiło) i zawsze po deszczu, czy zimie (a w szczególności w lato w czasie
    suszy) był jeden wielki syf. Jedyna zaleta była taka, że po każdym większym
    deszczu umawialiśmy się z sąsiadami, każdy brał łopaty, taczki i po kolei
    każdy flaszeczkę - i tak się integrowaliśmy ;)

    Teraz mamy porządną drogę 5m szeroką - 400m kosztowało ok 700 tys pln
    (bez oświetlenia i projektu), z oświetleniem i projektem ponad 1mln pln.
    Dla Ciebie nawet we dwóch - koszt nie do przeskoczenia. Musisz się
    posiłkować tym, co masz najbliżej i najtaniej. Ale moje zdanie - jak nie
    chcesz tracić nerwów i kasy - zrób raz a porządnie (głębiej wykorytuj,
    nawieź najpierw coś grubszego, potem cieńszego i patrz na to żeby nie
    pyliło, bo to jest największy kłopot (umyjesz auto, przejedziesz raz i
    wszystko upieprzone i zakurzone :)
    pozdr.

    --
    Adam Sz.