  • 1. Data: 2018-09-24 18:22:31
    Temat: drogi gruntowe
    Od: "Zdzichu" <K...@p...onet.pl>

    Wie ktoś na jakich mapach obecnie znajdują się wszelkie drogi gruntowe,
    dojazdowe do działek, oraz prywatne i inne?
    Na mapach zasadniczych są tylko gmine i krajowe.
    Pytam się dlatego, bo jeszcze 10 lat temu te drogi były na mapach
    zasadniczych a teraz zostały ucunięte.
    Mam w okolicy działkę gdzie biegną cztery drogi a na zasadniczej są tylko
    dwie, gminna i krajowa, reszty nie ma.

  • 2. Data: 2018-09-24 21:39:00
    Od: Budyń <b...@g...com>

    Wszystkie są na mapach zasadniczych, ale była jakaś akcja że grunty dróg prywatnych
    były przekwalifikowanie na grunty inne i literki "dr" zniknieto

    b.

  • 3. Data: 2018-09-25 17:00:57
    Temat: Re: drogi gruntowe
    Od: "Zdzichu" <K...@p...onet.pl>

    Budyń napisał :
    > Wszystkie są na mapach zasadniczych, ale była jakaś akcja że grunty dróg
    > prywatnych były przekwalifikowanie na grunty inne i literki "dr" zniknieto

    Kiedyś (jakieś 10 lat temu) pewnie i były a teraz nie ma.
    Zauważyłem że na starych mapach są wszystkie gruntowe drogi dojazdowe do
    działek a na nowych zniknęły, mimo tego że te drogi gruntowe istnieją nadal,
    czyli ktoś je usunął z map zasadniczych, nie wiem kto, po co i jakim prawem.
    Gdy spytałem się o to w geodezji, to mi powiedzieli ze na mapach
    zasadniczych są tylko drogi gminne, więc na jakich mapach są inne drogi?

  • 4. Data: 2018-09-25 17:21:34
    Od: Sir_Robak <s...@o...pl>

    W dniu 2018-09-24 o 21:39, Budyń pisze:
    > Wszystkie są na mapach zasadniczych, ale była jakaś akcja że grunty dróg prywatnych
    były przekwalifikowanie na grunty inne i literki "dr" zniknieto

    > b.

    Nie! nie da rady ot tak sobie zmienić klaso-użytku ;)

    Robak

  • 5. Data: 2018-09-25 18:53:22
    Od: Budyń <b...@g...com>

    W dniu wtorek, 25 września 2018 17:21:20 UTC+2 użytkownik Sir_Robak napisał:
    prywatnych były przekwalifikowanie na grunty inne i literki "dr" zniknieto

    > Nie! nie da rady ot tak sobie zmienić klaso-użytku ;)

    a ja nie wiem jak bardzo "ot tak sobie" było ale pismo takie z gminy dostelem ze 2
    lata temu. Było dr i znikło. Nie chce mi sie go szukac teraz.

    b.

  • 6. Data: 2018-09-26 05:17:44
    Od: Maciek <d...@p...onet.pl>

    Dnia Mon, 24 Sep 2018 18:22:31 +0200, Zdzichu napisał(a):

    (...)

    Masz na myśli mapy urzędowe, czy wszystko jedno jakie?
    Zobacz Geooportal, Openstreetmap.

    --
    //\/\aciek
    docktor(a)poczta.onet.pl

  • 7. Data: 2018-09-26 13:25:10
    Od: Budyń <b...@g...com>

    Ty Zdzichu bladzisz gdzieś. Na mapach zasadniczych są wszystkie drogi w sensie
    nawiedzone utwardzone, oraz takie gruntowe czasami też. Czyje one są znaczenia nie
    ma. Mapa zasadniczą pokazuje co jest w terenie, również jezdnie i tyle. Może
    oczywiście się zdarzyć że mapa jest nieaktualna, ale to inna bajka.
    Ty lepiej napisz o co dokładnie biega.

    b.

  • 8. Data: 2018-09-30 17:51:08
    Od: "Zdzichu" <K...@p...onet.pl>

    Budyń napisał:
> [...]
    > nieaktualna,
    > ale to inna bajka.Ty lepiej napisz o co dokładnie biega. b.

    Nic nie błądzę. Wziąłem mapkę zasadniczą z geodezji żeby kupić, sprzedać
    działkę, na działce są cztery drogi a na mapce są dwie. Urzędniczka mi
    wytłumaczyłą że na zasadniczej są tylko drogi gminne i krajowe a inne drogi
    są na innych mapach, dlatego pytam się na jakich mapach są inne drogi niż
    gminne i krajowe?
    Jeśli się nie mylę to durne przepisy chyba nawet wymagają pozwolenia, czy
    zgłoszenia budowy przy głupim utwardzeniu gruntu, więc droga na pewno musi
    być zgłoszona i uzyskane pozwolenie a skoro tak, to na mapach musi być
    naniesiona.

    A ostatnio jadę sobię drogą przez wiochę a GPS (aktualne najnowsze mapyx)
    pokazuje mi że tu drogi nie ma na mapach a droga jest, coś tu chyba nie gra?

  • 9. Data: 2018-09-30 20:47:21
    Od: Budyń <b...@g...com>

    W dniu niedziela, 30 września 2018 19:50:49 UTC+2 użytkownik Zdzichu napisał:

> [...]
    > wytłumaczyłą że na zasadniczej są tylko drogi gminne i krajowe a inne drogi

    to bzdura

    dlatego pytam się na jakich mapach są inne drogi niż
    > gminne i krajowe?

    nie ma innych map

> [...]
    > zgłoszenia budowy przy głupim utwardzeniu gruntu, więc droga na pewno musi
    > być zgłoszona i uzyskane pozwolenie a skoro tak, to na mapach musi być

    jesli po robocie geodeta droge naniósł to jet na mapie - a jesli nie to masz
    nieaktualna mapę. Geodeta moze ci ją zaktualizować.

    b.

  • 10. Data: 2018-10-01 06:33:05
    Od: Pete <n...@n...com>

    W dniu 2018-09-30 o 17:51, Zdzichu pisze:

> [...]
    > czy zgłoszenia budowy przy głupim utwardzeniu gruntu, więc droga na
    > pewno musi być zgłoszona i uzyskane pozwolenie a skoro tak, to na mapach

    A na geoportalu jest?

    > A ostatnio jadę sobię drogą przez wiochę a GPS (aktualne najnowsze
    > mapyx) pokazuje mi że tu drogi nie ma na mapach a droga jest, coś tu
    > chyba nie gra?

    Zależy jaka nawigacja. Zainstaluj coś bazującego na openstreetmap (np
    yanosik) to drogi się pojawią.
    --
    Pete