  • Data: 2010-09-30 09:12:37
    Temat: Re: duże pająki w nowym domu
    Od: "Dariusz K. Ładziak" <d...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik Adam Szendzielorz napisał:

    > Ja tez nie rozumiem. Ale co to wnosi do tematu ? Ktos z nas h(!)oduje
    > zabojcow ? :) Ja ze swoim biegam na szkolenia (poki co przedszkole) i
    > pracuje nad nim. I nie sa to bynajmniej szkolenia dla psow do
    > walki ;-) Choc szkolenie obronne bardzo bym chcial z nim zaliczyc. Ale
    > to jeszcze nie ten etap.

    Bo to w ogóle nie są szkolenia dla psów - to tak naprawdę są szkolenia
    dla właścicieli... Jak ktoś stosowna wiedzę posiada to na żadne
    szkolenia z psem chodzić nie musi - sam potrafi go wychować. Ale jak
    ktoś jest ciut zielony w temacie to takie szkolenie daje naprawdę dużo
    pies przez te dwie godziny w tygodniu to się niewiele nauczy, ważne że
    właściciel się nauczy i dalej psa będzie układał jak trzeba.

    --
    Darek